Vodafone розкрив, як буде забезпечувати зв’язок під час блекаутів
У разі масштабних вимкнень електроенергії мобільний оператор Vodafone зуміє забезпечити телефонний зв’язок та інтернет на максимальний термін до 10 годин. Але варто зазначити, що така тривалість можлива лише за умови обмеження використання інтернету після 4–6 годин роботи без світла. Інакше базові станції почнуть швидше розряджатися.
Як працюватиме зв’язок під час тривалих блекаутів
Якщо відключення електроенергії триватиме до 8 годин, Vodafone обіцяє забезпечити зв’язок у звичному режимі протягом 4–6 годин. Після цього оператор зменшить споживання інтернету, залишивши лише можливість дзвінків та SMS. У такому режимі базові станції зможуть працювати до 10 годин.
“Якщо продовжуватимемо користуватися інтернетом у звичайному режимі, батареї базових станцій розряджатимуться дуже швидко,” – пояснили у компанії.
Читайте також: «Київстар» підвищує тарифи на зв’язок на 25%: ціни зростуть у всіх операторів, і ось чому
Технічні складнощі реалізації вимог держави
Vodafone зазначає, що виконання розпорядження Національного центру України (НЦУ) щодо забезпечення 10 годин стабільного зв’язку під час блекаутів є технічно складним завданням. “Це проблема національного масштабу, а не окремих операторів. Навіть якщо придбати 20 000 акумуляторних батарей, потрібно знайти час для їхньої доставки в Україну та фізичного встановлення. Українські оператори вже до отримання розпорядження НЦУ викупили всі можливі потужності у Китаї, і, як ми бачимо, поки ніхто не може наблизитися до 10 годин,” – зазначили у компанії.
Основні перешкоди для реалізації 10-годинного зв’язку
Експерти визначили кілька ключових проблем, які заважають мобільним операторам забезпечити зв’язок на 10 годин:
- Значні інвестиції: необхідно суттєво збільшити витрати на енергоустаткування.
- Час на реалізацію: для доставки та встановлення великої кількості генераторів і батарей потрібен час.
- Обмеження на встановлення генераторів: багато базових станцій у містах розташовані на дахах будинків, що ускладнює встановлення генераторів.
- Дефіцит персоналу: для обслуговування обладнання потрібно більше працівників, але частина з них уже мобілізована.
- Проблеми з зарядженням акумуляторів: якщо електроенергія подається за графіком 4 години зі світлом на 4 години без, акумулятори не встигають заряджатися.
Також цікаво: Київстар спамить абонентів рекламою: як прибрати зайві повідомлення
Що кажуть аналітики
На думку експертів, процес подання заявок в обленерго для збільшення потужності на базових станціях став швидшим, але все ще виникають складнощі через бюрократію та відмови. У таких умовах стабільність зв’язку залежить від балансу між доступністю енергоресурсів, технічним забезпеченням операторів та ефективністю державного регулювання.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!