Київстар спамить абонентів рекламою: як прибрати зайві повідомлення
Користувач соцмережі Х під ніком @Ibragei розповів про свою проблему з оператором Київстар. Абонент отримує безліч рекламних СМС, які замінюють важливі повідомлення про тарифи і стан рахунку. “Може, просто виконуватимете роботу мобільного оператора і не надсилатимете анрелейтед ху*ню по десять разів на день?” – так висловився користувач.
Ситуація викликала резонанс
У коментарях представник Київстар порадив абоненту просто відключити рекламні повідомлення. Для цього потрібно або заглянути в налаштування телефону, або звернутися до операторів. Але така відповідь не всіх влаштовує.
Також цікаво: Компанія Google презентувала нову модель штучного інтелекту Gemini 2.0
Користувачі в соцмережах почали ділитися своїми невдоленими думками:
- “Вони як ‘Укрпошта’. Зв’язок хр*новий, але пропонують ще печиво, туалетний папір, підписку на кросворди та консерви.”
- “Мене ще ‘Нова Пошта’ дістає повідомленнями про покупку в зарубіжних магазинах або Meеst Espress – такий уже час споживчих послуг.”
Спам від Київстар: рішення є, але не ідеальне
Деякі абоненти вже знайшли рішення – відключили рекламні повідомлення. Однак, є нюанс: якщо відключити всі повідомлення, можна пропустити важливу інформацію про стан рахунку або тарифи. Користувачі скаржаться:
- “А потім серед цих повідомлень маленьке непомітне підвищення цін або якась додаткова оплата за інтернет. Ненавиджу порушення гігієни повідомлень.”
- “Мені не підходить варіант ‘так вимкніть повідомлення від програми’, тому що я все ще хотіла б отримувати базові повідомлення про стан рахунку.”
Читайте також: YouTube презентує революційний автоматичний переклад відео за допомогою ШІ
Залишається сподіватися на покращення
Абоненти Київстар сподіваються, що оператор зверне увагу на численні скарги і зробить можливість окремо відключати лише рекламні повідомлення. А поки що українці продовжують боротися за чистоту своїх повідомлень.