В Україні скаржаться на якість мобільного інтернету: що кажуть Vodafone, Київстар та Lifecell

Українські користувачі мобільних операторів почали масово скаржитися на уповільнення роботи мобільного інтернету. В багатьох містах це створило чимало незручностей, і жителі забили тривогу про проблеми з доступом до мережі.

Редакція “Телеграф” вирішила звернутися до популярних українських провайдерів, аби дізнатися причини цих неполадок. Як виявилося, більшість операторів визнають, що основна причина проблем — це зростання навантаження на базові станції.

Реакція мобільних операторів

Що ж відповіли самі оператори? У “Київстар” офіційно не прокоментували ситуацію, тоді як представники Vodafone заявили, що перш ніж шукати рішення, потрібно з’ясувати, у чому саме полягає проблема. Вони обіцяють провести розслідування.

Найбільше інформації надали в компанії Lifecell. Тут зазначили, що у другій половині дня зазвичай зростає кількість користувачів, які більше переглядають медіа контент та активно використовують інтернет для роботи і розваг. Це, в свою чергу, веде до підвищення навантаження на базові станції, що в свою чергу, знижує швидкість з’єднання. Особливо сильно це відчувається у густонаселених районах, де число користувачів значно більше.

Рекомендації операторів

У ситуації, коли швидкість інтернету знижена, мобільні оператори зазвичай рекомендують кілька простих заходів. Зокрема, варто знизити якість відео або взагалі утриматися від його перегляду. Також радять відключити автозавантаження медіа в месенджерах та обмежити використання відеодзвінків, аби розвантажити мережу.

Читайте також: Київстар, Vodafone чи lifecell: який оператор втратив більше клієнтів через підвищення тарифів

На думку експертів, така ситуація актуальна не лише в Україні, а й в усьому світі, оскільки зростаючий трафік та навантаження на мережі справді стали глобальної проблемою. Тому українським користувачам варто запастись терпінням, поки провайдери вирішують цю важливу проблему.

 

Читайте також