Київстар, Vodafone чи lifecell: який оператор втратив більше клієнтів через підвищення тарифів

В Україні триває боротьба між мобільними операторами за клієнтів, і цього разу основною причиною переходів стало підвищення тарифів. За даними Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері електронних комунікацій (НКЕК), у 2024 році абоненти почали активніше використовувати послугу перенесення номерів (MNP). Загалом українці перенесли 340,63 тисячі номерів, що майже в два з половиною рази більше, ніж у минулому році, пише Технофан.

Більшість абонентів, які вирішили змінити оператора, перейшли з “Київстару” на lifecell. Це сталося в рамках акції “Стоп-ціна”, де lifecell пропонує новим абонентам, які користуються сервісом перенесення номера, тарифи з безлімітним інтернетом всього за 100 та 180 гривень.

У свою чергу, Vodafone також відреагував на ситуацію і запустив власну акцію, пропонуючи новим клієнтам пакет з безлімітним інтернетом за лише 100 гривень.

Згідно зі статистикою, найбільших втрат зазнав “Київстар”, адже саме його тарифи виявилися найдорожчими. Цей оператор втратив 207,1 тисячі абонентів, що становить 60% від усіх переходів. Друге місце за кількістю втрат посідає “Vodafone Україна”, від якого пішло 109,53 тисячі абонентів (32%). Найменше клієнтів втратила компанія lifecell, лише 22,88 тисячі, що дорівнює 6,7% від загальної кількості переходів.

А ось щодо отриманих абонентів, тут лідером став lifecell, що залучив 270 тисяч нових клієнтів (79% усіх переносів). “Vodafone Україна” отримав 54,11 тисячі нових абонентів (16%), а “Київстар” – всього 16,16 тисячі нових клієнтів (4,7%).

Ця ситуація на ринку мобільного зв’язку свідчить про те, як важливо для операторів адаптуватися до потреб і бажань абонентів, особливо в час, коли зростають тарифи. Споживачі стають все більш вибагливими, і для операторів критично важливо пропонувати привабливі умови для утримання клієнтів.

 

Читайте також