Штучний інтелект з’явився у додатку Приват24

ПриватБанк оголосив про запуск системи штучного інтелекту в мобільному додатку Приват24, що дозволяє максимально індивідуалізувати маркетингові пропозиції. За словами директора з інновацій Андрія Сухова, новий модуль аналізує поведінку клієнтів і автоматично підбирає для кожного користувача унікальні кешбеки та знижки, повідомляє Експерт.

Нова ступінь персоналізації

Завдяки впровадженим алгоритмам машинного навчання ШІ вже згенерував понад 735 000 000 персональних рекомендацій для майже 2 мільйонів активних користувачів. Такий підхід дає змогу ПриватБанку глибше вивчати потреби клієнтів і пропонувати дійсно актуальні пропозиції.

Як працює система?

Інтелектуальний сервіс функціонує у фоновому режимі та не вимагає додаткових налаштувань від користувачів. Поки більшість банків світу — лише близько 1% — тестують ШІ у цифровому маркетингу, ПриватБанк вже активно впроваджує ці технології та відчутно випереджає конкурентів.

Плани на розвиток

Найближчим часом банк розширить можливості ШІ-модуля, додавши персональні рекомендації з урахуванням геолокації, звичок клієнтів і їхніх фінансових цілей. Це допоможе ще точніше налаштовувати пропозиції та підвищить загальний рівень комфорту при користуванні додатком.

Інтеграція штучного інтелекту в Приват24 підтверджує позицію ПриватБанку як одного з лідерів цифрових інновацій в Україні.

Вам також може бути цікаво:

Читайте також