Штучний інтелект з’явився у додатку Приват24
ПриватБанк оголосив про запуск системи штучного інтелекту в мобільному додатку Приват24, що дозволяє максимально індивідуалізувати маркетингові пропозиції. За словами директора з інновацій Андрія Сухова, новий модуль аналізує поведінку клієнтів і автоматично підбирає для кожного користувача унікальні кешбеки та знижки, повідомляє Експерт.
Нова ступінь персоналізації
Завдяки впровадженим алгоритмам машинного навчання ШІ вже згенерував понад 735 000 000 персональних рекомендацій для майже 2 мільйонів активних користувачів. Такий підхід дає змогу ПриватБанку глибше вивчати потреби клієнтів і пропонувати дійсно актуальні пропозиції.
Як працює система?
Інтелектуальний сервіс функціонує у фоновому режимі та не вимагає додаткових налаштувань від користувачів. Поки більшість банків світу — лише близько 1% — тестують ШІ у цифровому маркетингу, ПриватБанк вже активно впроваджує ці технології та відчутно випереджає конкурентів.
Плани на розвиток
Найближчим часом банк розширить можливості ШІ-модуля, додавши персональні рекомендації з урахуванням геолокації, звичок клієнтів і їхніх фінансових цілей. Це допоможе ще точніше налаштовувати пропозиції та підвищить загальний рівень комфорту при користуванні додатком.
Інтеграція штучного інтелекту в Приват24 підтверджує позицію ПриватБанку як одного з лідерів цифрових інновацій в Україні.
Вам також може бути цікаво:
- На абонентів Vodafone полюють шахраї: як уникнути втрати номера та грошей
- Одна з корисних «преміальних» функцій ChatGPT стала безкоштовною
- Китайські вчені виявили ознаки «людського» розуміння світу у штучного інтелекту