Користувач соцмережі Х під ніком @Ibragei розповів про свою проблему з оператором Київстар. Абонент отримує безліч рекламних СМС, які замінюють важливі повідомлення про тарифи і стан рахунку. “Може, просто виконуватимете роботу мобільного оператора і не надсилатимете анрелейтед ху*ню по десять разів на день?” – так висловився користувач.
У коментарях представник Київстар порадив абоненту просто відключити рекламні повідомлення. Для цього потрібно або заглянути в налаштування телефону, або звернутися до операторів. Але така відповідь не всіх влаштовує.
Також цікаво: Компанія Google презентувала нову модель штучного інтелекту Gemini 2.0
Користувачі в соцмережах почали ділитися своїми невдоленими думками:
Деякі абоненти вже знайшли рішення – відключили рекламні повідомлення. Однак, є нюанс: якщо відключити всі повідомлення, можна пропустити важливу інформацію про стан рахунку або тарифи. Користувачі скаржаться:
Читайте також: YouTube презентує революційний автоматичний переклад відео за допомогою ШІ
Абоненти Київстар сподіваються, що оператор зверне увагу на численні скарги і зробить можливість окремо відключати лише рекламні повідомлення. А поки що українці продовжують боротися за чистоту своїх повідомлень.
На місці Каховського водосховища восстанавливается природа: з'явився найбільший у Європі ліс і повернувся осетер. Учені…
Дізнайтеся, чому смартфони перегріваються і як це впливає на їх акумулятор та продуктивність.
У неділю, 8 вересня, жителі Азії, Європи та Африки зможуть спостерігати "кривавий місяць" під час…
Lifecell презентував нову послугу для абонентів. Дізнайтеся про вартість та способи підключення.
За даними MeteoAgent, у суботу, 6 вересня 2025 року, на Землі прогнозується геомагнітний шторм середньої…
Біля узбережжя Шотландії волонтер знайшов тисячолітній перстень, який змінює уявлення про історичні торгові зв'язки регіону.