Instagram кидає виклик TikTok: новий застосунок для Reels стрімко набирає оберти
Щойно випущений застосунок для створення відео — Instagram Edits — стартував потужніше, ніж його головний конкурент CapCut від ByteDance. Усього за два дні після релізу Edits зібрав понад 700 тисяч завантажень на iOS, перевершивши показники дебюту CapCut.
Про це пише видання NV.
Meta запустила нову програму Edits, яка допомагає користувачам створювати відео для стрічки Instagram. Її завантажили приблизно 702 900 разів на пристрої iOS протягом перших двох днів на ринку. Як пише TechCrunch з посиланням на дані аналітиків Appfigures, це приблизно в 37 разів більше завантажень на iOS, ніж було у CapCut за перші два дні після виходу на ринок.
Edits — це безкоштовний мобільний додаток для редагування відео, розроблений Meta, що дозволяє створювати високоякісні відео безпосередньо на смартфоні. Він орієнтований на творців контенту для Instagram Reels, але також підтримує експорт відео без водяних знаків для використання на інших платформах.
Минулого тижня кількість завантажень Edits зросла до 1,2 мільйона для iOS і 5,9 мільйона завантажень для Android, тобто 7,1 мільйона. Для порівняння, CapCut було завантажено лише 83,5 тисячі разів за перші три дні на iOS та Android. На момент запуску CapCut був доступний лише на половині світових ринків, але навіть якби його результати подвоїли чи потроїли, Edits був би далеко попереду.
Однак Edits ще має пройти довгий шлях, щоб наздогнати загальну базу користувачів CapCut. Програма ByteDance, популярна серед авторів контенту в TikTok, була запущена у квітні 2020 року і з того часу була завантажена на iOS і Android 1,22 мільярда разів у всьому світі, за винятком Китаю.