“Дія” впроваджує штучний інтелект: все, що було відомо про держсервіси – зміниться назавжди
Стало відомо, що на порталі державних послуг “Дія” з’явиться цифровий агент, який працюватиме на базі штучного інтелекту. Він відповідатиме на типові запитання користувачів та допомагатиме швидше отримувати державні послуги — без потреби звертатися до живого оператора.
Про це заявив міністр цифрової трансформації України Михайла Федоров.
Читайте також: Google показала майбутнє кіноіндустрії: новий генератор відео Veo 3 створює відео зі звуком, а Flow – фільми
“Ми починаємо впроваджувати штучний інтелект для того, щоб зробити нашу роботу більш ефективною. ШІ в “Дії” буде відповідати на питання так, як це роблять працівники контакт-центру. Він допомагатиме громадянам отримувати послуги — і завдяки цьому ми не лише заощадимо кошти, а й зможемо надавати якісний сервіс”, — зазначив Федоров.
За словами міністра, на старті ШІ-агент надаватиме інформацію щодо послуг, довідок і місцезнаходження органів, а також буде вміти імітувати відповіді операторів контакт-центру.
А от у майбутньому ШІ-асистент зможе виконувати повноцінні дії від імені користувача. Наприклад, заповнювати форми, надавати довідки або навіть вести діалог голосом.
“Ми рухаємося до того, щоб ви могли ставити завдання ШІ-агенту — без введення даних вручну. Як у ChatGPT: ви просто формулюєте запит, а цифровий агент виконує його”, — каже Федоров.
Читайте також: Відомий виробник відкрив нову еру ґаджетів: що відомо про ноутбук, який складається навпіл
Нагадаємо, раніше стало відомо, що Мінцифра активно працює над впровадженням штучного інтелекту у державні сервіси. Нововведення мають зробити державні послуги доступнішими, швидшими та зручнішими для громадян.