“Дія” впроваджує штучний інтелект: все, що було відомо про держсервіси – зміниться назавжди

Фото - freepik

Стало відомо, що на порталі державних послуг “Дія” з’явиться цифровий агент, який працюватиме на базі штучного інтелекту. Він відповідатиме на типові запитання користувачів та допомагатиме швидше отримувати державні послуги — без потреби звертатися до живого оператора.

Про це заявив міністр цифрової трансформації України Михайла Федоров.

Читайте також: Google показала майбутнє кіноіндустрії: новий генератор відео Veo 3 створює відео зі звуком, а Flow – фільми

“Ми починаємо впроваджувати штучний інтелект для того, щоб зробити нашу роботу більш ефективною. ШІ в “Дії” буде відповідати на питання так, як це роблять працівники контакт-центру. Він допомагатиме громадянам отримувати послуги — і завдяки цьому ми не лише заощадимо кошти, а й зможемо надавати якісний сервіс”, — зазначив Федоров.

За словами міністра, на старті ШІ-агент надаватиме інформацію щодо послуг, довідок і місцезнаходження органів, а також буде вміти імітувати відповіді операторів контакт-центру.

А от у майбутньому ШІ-асистент зможе виконувати повноцінні дії від імені користувача. Наприклад, заповнювати форми, надавати довідки або навіть вести діалог голосом.

“Ми рухаємося до того, щоб ви могли ставити завдання ШІ-агенту — без введення даних вручну. Як у ChatGPT: ви просто формулюєте запит, а цифровий агент виконує його”, — каже Федоров.

Читайте також: Відомий виробник відкрив нову еру ґаджетів: що відомо про ноутбук, який складається навпіл

Нагадаємо, раніше стало відомо, що Мінцифра активно працює над впровадженням штучного інтелекту у державні сервіси. Нововведення мають зробити державні послуги доступнішими, швидшими та зручнішими для громадян.

Читайте також