Зміна тарифу в Київстар після подорожчання: актуальна інструкція

Мобільні оператори завжди намагаються запропонувати щось підходяще для кожного з нас — різноманітні тарифи з хвилинами, SMS, гігабайтами та іншими приємностями, щоб ви могли обрати те, що найкраще відповідає вашому бюджету і стилю використання телефону. Якщо ж ваш тариф став недостатнім або не виправдовує очікувань, зміна тарифу може стати у нагоді. Абоненти “Київстару” можуть змінити свій тариф кількома простими способами.

Що відомо?

У компанії розповіли, що змінити тариф можна, зателефонувавши за номером 477 або 477*1. Також це можна зробити через мобільний додаток “Мій Київстар” у розділі “Усі тарифи”, або зателефонувавши на номер 466. І, звісно, все доступно онлайн на офіційному сайті “Київстару”, де достатньо зайти у розділ “Тарифи”.

Буває, що пакет послуг закінчується до звичного терміну. У такому разі можна замовити новий пакет достроково. Це також не становитиме проблем: просто наберіть 477*202, скористайтеся додатком “Мій Київстар”, зверніться до контакт-центру або завітайте до найближчого фірмового магазину оператора.

Щодо цін, то “Київстар” вже повідомив, що з 20 грудня будуть оновлені деякі тарифи передоплати. А з 1 січня 2025 року нововведення торкнуться і бізнес-клієнтів.

Читайте також: Нові тарифи «Київстар»: скільки після подорожчання платитимуть українці

За інформацією компанії, у нових тарифах клієнти зможуть очікувати більше: додаткові гігабайти інтернету, хвилини для дзвінків на інші мережі та можливість підключення Суперсили Безлім. Для бізнес-клієнтів це також означає нові назви тарифів, зміну пакетів послуг та доступ до персонального інтернету. Загалом, виглядає так, що оператор прагне запропонувати більше свободи у виборі послуг для всіх категорій користувачів.

 

Читайте також