В застосунку “Дія” з’явиться нова функція, яка допомагатиме українцям
АІ-асистент – нова ера цифрових послуг
У червні цього року розпочнеться бета-тестування нової функції у мобільному додатку Дія. Штучний інтелект, який увійде до складу додатку, стане справжнім помічником для українців, адже він допомагатиме знаходити необхідні послуги, довідки та найближчі центри надання адміністративних послуг (ЦНАП).
Голосове спілкування для зручності користувачів
За словами прес-служби Дії, одним із ключових моментів нововведення стане можливість голосового спілкування. “Завдяки АІ-асистенту українці зможуть просто озвучити свою ситуацію і миттєво отримати підказку щодо необхідних дій. Наприклад, якщо українець спитає: ‘У мене народилася дитина’, голосовий асистент одразу надасть інформацію про потрібні послуги та спосіб їх отримання,” – зазначили у прес-службі.
Плани на майбутнє
Цей проект є частиною більш широкої стратегії Міністерства цифрової трансформації, яке активно працює над удосконаленням цифрових сервісів. В майбутньому планується розширити функціонал застосунку, включивши голосове управління, автоматичну відправку запитів на довідки та цілодобову цифрову підтримку.
Спрощення доступу до державних послуг
Завдяки цим нововведенням, у Мінцифри сподіваються зменшити бюрократичні перепони і зробити доступ до державних послуг простим і зрозумілим для кожного українця. Вже зараз можна спостерігати, як цифровізація допомагає громадянам у щоденних справах, роблячи їх життя комфортнішим.