Один з популярних браузерів може почати продавати персональні дані: що варто знати
Компанія Mozilla, що стоїть за розробкою браузера Firefox, зробила крок, який не залишився непоміченим: на їхньому сайті більше немає обіцянки про те, що компанія ніколи не продаватиме персональні дані своїх користувачів. Хоча представники Mozilla запевняють, що їхній підхід до конфіденційності залишається незмінним, багато користувачів почали стурбовано реагувати на цю зміну.
Як повідомляє Ars Technica, раніше у розділі FAQ на сайті Firefox можна було знайти чітке запитання про те, чи продає браузер персональні дані своїх користувачів. Відповідь була однозначною: “Ні. Ніколи не робили цього і ніколи не будемо”. Але тепер ця інформація зникла, і на її місці з’явилося більш обережне формулювання.
У новій версії політики конфіденційності йдеться, що Mozilla більше не може надавати такі категоричні гарантії через те, що поняття “продаж” у різних правових юрисдикціях може трактуватися дуже широко. “Mozilla не продає дані про вас (як зазвичай це розуміють під “продажем даних”), і ми не купуємо дані про вас”, — відзначають у компанії. Однак представники також підкреслили, що можуть ділитися лише знеособленими даними або агрегованою статистикою, обробленою з використанням технологій захисту приватності.
Цікаво, що Mozilla не уточнила, про які саме юрисдикції йдеться, що викликало ще більше запитань серед користувачів. У своєму блозі компанія також оголосила про оновлені умови користування та політику конфіденційності, зокрема, підкресливши, що їй потрібна ліцензія на використання даних для базових функцій Firefox.
У відповідь на негативні відгуки Mozilla додала нові роз’яснення, запевнивши, що не отримує права власності на дані користувачів і не може використовувати їх інакше, ніж зазначено в політиці конфіденційності.
Читайте також: Мобільний оператор Київстар відкриває безкоштовний доступ до інтернету: як скористатися
Наприклад, компанія вказала, що дані про місцеперебування можуть передаватися для показу рекомендованого та спонсорованого контенту. Але запевняють, що такі дані анонімізуються, а користувачі мають можливість повністю вимкнути цю функціональність.