Мешканці України масово скаржаться на мобільний зв’язок та інтернет: в яких регіонах ситуація найгірша
Протягом травня громадяни України надіслали до Національної комісії з регулювання електронних комунікацій (НКЕК) 433 скарги, пов’язані з неполадками у мобільному зв’язку, доступі до інтернету та наданням поштових послуг. Найбільша кількість звернень надійшла зі столиці, а також із Львівської, Дніпропетровської та Харківської областей. Про це розповіли в Національній комісії, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв’язку (НКЕК).
Типи проблем і географія скарг
Найчастіше користувачі скаржилися на перебої у роботі мобільного голосового зв’язку та SMS — таких звернень було 242 (55,9 %). На фіксований інтернет припадає 45 скарг (10,4 %), на стаціонарний голосовий зв’язок — 44 (10,2 %), мобільний інтернет — 20 (4,6 %), поштові послуги — 29 (6,7 %).
За регіональною статистикою лідером залишається Київ із 84 скаргами. Далі йдуть Львівська область (39), Дніпропетровська (38) та Харківська (34).
Розгляд звернень
Усі 433 звернення були опрацьовані у встановлені законодавством терміни. Позитивно вирішено 52 питання, а ще в 120 випадках заявникам надали необхідні роз’яснення та додаткові консультації.
Куди звертатися по допомогу
Якщо ви стикаєтеся з проблемами зв’язку чи поштових послуг, насамперед радять звернутися безпосередньо до свого оператора. У разі відсутності результату — подати скаргу до НКЕК через онлайн-форму на офіційному сайті або зателефонувати на гарячу лінію (044) 202-00-81 (середа). Також доступна громадська приймальня за номером (044) 202-00-68.