В Україні триває боротьба між мобільними операторами за клієнтів, і цього разу основною причиною переходів стало підвищення тарифів. За даними Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері електронних комунікацій (НКЕК), у 2024 році абоненти почали активніше використовувати послугу перенесення номерів (MNP). Загалом українці перенесли 340,63 тисячі номерів, що майже в два з половиною рази більше, ніж у минулому році, пише Технофан.
Більшість абонентів, які вирішили змінити оператора, перейшли з “Київстару” на lifecell. Це сталося в рамках акції “Стоп-ціна”, де lifecell пропонує новим абонентам, які користуються сервісом перенесення номера, тарифи з безлімітним інтернетом всього за 100 та 180 гривень.
У свою чергу, Vodafone також відреагував на ситуацію і запустив власну акцію, пропонуючи новим клієнтам пакет з безлімітним інтернетом за лише 100 гривень.
Згідно зі статистикою, найбільших втрат зазнав “Київстар”, адже саме його тарифи виявилися найдорожчими. Цей оператор втратив 207,1 тисячі абонентів, що становить 60% від усіх переходів. Друге місце за кількістю втрат посідає “Vodafone Україна”, від якого пішло 109,53 тисячі абонентів (32%). Найменше клієнтів втратила компанія lifecell, лише 22,88 тисячі, що дорівнює 6,7% від загальної кількості переходів.
А ось щодо отриманих абонентів, тут лідером став lifecell, що залучив 270 тисяч нових клієнтів (79% усіх переносів). “Vodafone Україна” отримав 54,11 тисячі нових абонентів (16%), а “Київстар” – всього 16,16 тисячі нових клієнтів (4,7%).
Ця ситуація на ринку мобільного зв’язку свідчить про те, як важливо для операторів адаптуватися до потреб і бажань абонентів, особливо в час, коли зростають тарифи. Споживачі стають все більш вибагливими, і для операторів критично важливо пропонувати привабливі умови для утримання клієнтів.
Рекордний сплеск гелію-3 на Сонці приголомшив науковців.
Після нещодавнього підвищення тарифів українці почали масово змінювати мобільного оператора.
Деякі українські прізвища можуть вказувати на аристократичне або шляхетське походження.
Підвищену геомагнітну активність спровокували два сильні викиди корональної маси.
За словами вчених, для таких артефактів греко-римського періоду це велика рідкість.
Нова соціальна мережа буде інтегрована з можливостями генерації зображень за допомогою ChatGPT.