Київстар пропонує індивідуальний тариф: що відомо про нову послугу мобільного оператора
Найбільший оператор телекомунікацій України Київстар, який надає послуги мобільного зв’язку та передачі даних для понад 23,3 млн абонентів мобільного зв’язку, тепер розроблятиме індивідуальні сервіси, що включають у себе віртуальних помічників та інші рішення на основі штучного інтелекту.
Про це сказано на офіційному вебсайті оператора.
Так, телекомунікаційна компанія «Київстар» представила нову послугу зі створення віртуальних помічників на основі штучного інтелекту для бізнес-клієнтів. Це комплексне рішення «під ключ» враховує індивідуальні потреби кожного підприємства, допомагаючи швидше знаходити інформацію, підвищувати продуктивність, покращувати обслуговування клієнтів та збільшувати продажі.
Віртуальні асистенти можуть виконувати різні функції, такі як:
- Консультування на сайті: Асистент інтегрується на вебсайт компанії, відповідає на запитання клієнтів щодо товарів та послуг, допомагає з підбором відповідно до запитів.
- Аналіз відгуків: Збір, обробка та групування відгуків з різних джерел, надання результатів для розуміння думки клієнтів про продукти чи послуги.
- Підвищення продуктивності працівників: Створення чат-бота, який працює на внутрішній базі знань та зовнішніх джерелах, допомагає працівникам швидко знаходити потрібну інформацію, навчатися та ефективно працювати з клієнтами.
- Відстежування трендів та новин ринку: Аналіз даних для виявлення нових тенденцій і змін на ринку, надання корисних рекомендацій для стратегічних рішень.
Послуга орієнтована на різні галузі, включаючи електронну торгівлю, ІТ, медичні послуги, агропромисловий комплекс, маркетинг і виробництво.
Вартість розробки ШІ-помічників визначається індивідуально після консультації з представниками «Київстар». Це дозволить кожному клієнту отримати максимально зручні та ефективні послуги, підлаштовані під їхні вимоги.