Categories: Новини

Instagram дарує авторам новий спосіб ділитися “таємницями”: як це працює

В Instagram скоро з’явиться новий тип публікацій, який дозволить авторам контенту збільшити залученість аудиторії. Особливі заблоковані Reels можна буде відкрити за допомогою коду, а також підказки, яка допоможе цей код знайти чи відгадати.

Одне з потенційних застосувань – можливість для знаменитостей ділитися ексклюзивними кадрами зі своїми найвідданішими шанувальниками, які з великою імовірністю знають відповідь на підказки до коду, повідомляє Android Police. Наприклад, автор може заблокувати ролик з підказкою “мій день народження” або “ім’я мого собаки”, щоб поділитися ексклюзивним контентом.
Соціальна мережа, що належить Meta, зараз тестує цю функцію на своєму акаунті Design. Вона поділилася заблокованим роликом, який спонукає глядачів ввести секретний код. Підказка для коду – “перший хештег в описі” до публікації. У цьому випадку кодом є слово “threads”.

Поки що відкрити пост можна лише в додатку, оскільки у вебверсії функція ще не працює. Але після того, як ви розблокуєте ролик, то побачите банер з написом “coming soon”, який, судячи з усього, є оголошенням акаунта Design про те, що він запускає профіль у новій соцмережі Threads.

У сітці профілю така публікація відображається розмитою і з піктограмою ключа у верхньому правому куті. Варто зазначити, що розмиття не настільки сильне, щоб не можна було взагалі розпізнати, що під ним знаходиться.

Функція також може бути використана творцями та брендами для запуску промо-акцій або маркетингових кампаній у новий цікавий спосіб. Наприклад, вони можуть використовувати заблоковані ролики для презентації продукту або для створення ажіотажу навколо таємничості запуску.

Для звичайних користувачів нова функція може стати цікавим способом поділитися контентом з певними друзями. Але очевидно, що не всі захочуть мати справу з заблокованими роликами й витрачати час на пошуки секретних кодів, тим більше, що Instagram і так переповнений безліччю різних типів контенту і функцій.

Як і у випадку з будь-якою іншою тестовою функцією, невідомо, коли Instagram планує широко її впроваджувати. Оскільки це тестування, компанія може взагалі від цього відмовитися, якщо отримає погані відгуки від аудиторії.

Оксана Гапончук

Recent Posts

Українські прізвища, які давали лише добрим людям: перевірте своє у списку

Сьогодні ми звикли до своїх прізвищ як до чогось буденного — запис у паспорті, даність.…

5 години ago

Хрюкає і повзає по болотах: науковець розповів про одного з найдивніших птахів у світі

Орнітолог Девід Ліндо розповів про колумбійського пастушка – рідкісного птаха з хрюкаючим звуком, що живе…

6 години ago

Експерти розповіли, як продовжити життя смартфона

Смартфон — це не просто засіб зв’язку. Для більшості з нас це робочий інструмент, камера,…

7 години ago

Хто найбагатший українець в історії України: маловідомий факт

Мало хто знає, але найбагатшим українцем в історії був не сучасний олігарх із телевізійних екранів,…

9 години ago

Магнітні бурі 30 жовтня: що чекати від сонячної активності

Після кількох днів підвищеної геомагнітної активності, коли спостерігалися потужні сплески енергії Сонця, 30 жовтня 2025…

9 години ago

Мобільний оператор lifecell масово закриває тарифи з 29 жовтня: що чекає абонентів

З 29 жовтня 2025 року мобільний оператор lifecell проводить масштабне оновлення своїх тарифів і послуг.…

1 день ago