Categories: Новини

Instagram дарує авторам новий спосіб ділитися “таємницями”: як це працює

В Instagram скоро з’явиться новий тип публікацій, який дозволить авторам контенту збільшити залученість аудиторії. Особливі заблоковані Reels можна буде відкрити за допомогою коду, а також підказки, яка допоможе цей код знайти чи відгадати.

Одне з потенційних застосувань – можливість для знаменитостей ділитися ексклюзивними кадрами зі своїми найвідданішими шанувальниками, які з великою імовірністю знають відповідь на підказки до коду, повідомляє Android Police. Наприклад, автор може заблокувати ролик з підказкою “мій день народження” або “ім’я мого собаки”, щоб поділитися ексклюзивним контентом.
Соціальна мережа, що належить Meta, зараз тестує цю функцію на своєму акаунті Design. Вона поділилася заблокованим роликом, який спонукає глядачів ввести секретний код. Підказка для коду – “перший хештег в описі” до публікації. У цьому випадку кодом є слово “threads”.

Поки що відкрити пост можна лише в додатку, оскільки у вебверсії функція ще не працює. Але після того, як ви розблокуєте ролик, то побачите банер з написом “coming soon”, який, судячи з усього, є оголошенням акаунта Design про те, що він запускає профіль у новій соцмережі Threads.

У сітці профілю така публікація відображається розмитою і з піктограмою ключа у верхньому правому куті. Варто зазначити, що розмиття не настільки сильне, щоб не можна було взагалі розпізнати, що під ним знаходиться.

Функція також може бути використана творцями та брендами для запуску промо-акцій або маркетингових кампаній у новий цікавий спосіб. Наприклад, вони можуть використовувати заблоковані ролики для презентації продукту або для створення ажіотажу навколо таємничості запуску.

Для звичайних користувачів нова функція може стати цікавим способом поділитися контентом з певними друзями. Але очевидно, що не всі захочуть мати справу з заблокованими роликами й витрачати час на пошуки секретних кодів, тим більше, що Instagram і так переповнений безліччю різних типів контенту і функцій.

Як і у випадку з будь-якою іншою тестовою функцією, невідомо, коли Instagram планує широко її впроваджувати. Оскільки це тестування, компанія може взагалі від цього відмовитися, якщо отримає погані відгуки від аудиторії.

Оксана Гапончук

Recent Posts

Магнітна буря 18 листопада: чого українцям чекати від сонячної активності

Магнітні бурі 18 листопада 2025 року: NOAA SWPC прогнозує повну геомагнітну тишу (G0), тоді як…

2 дні ago

Археологи знайшли на глибині озера унікальні середньовічні списи з золотими оздобами

Підводні археологи з університету Миколая Коперника в Торуні знайшли чотири прекрасно збережені середньовічні списи X–XI…

4 дні ago

Гетьмани і темні інтриги: українська історія, яку не прочитати в підручниках

Змови, отруєння, політичні перевороти та боротьба за булаву — справжнє життя гетьманів XVII–XVIII століть було…

5 днів ago

Магнітні бурі 15 листопада 2025 року: чого чекати від сонячної активності

NOAA SWPC прогнозує геомагнітні умови рівня G4 напередодні та помірну активність 15 листопада 2025 року.…

5 днів ago

Топ-5 популярних додатків серед українців, які «пожирають» пам’ять на вашому смартфоні

Telegram, Instagram, TikTok, Facebook і Chrome — найпопулярніші додатки серед українців, але саме вони найбільше…

1 тиждень ago

Чи шкідливо залишати смартфон на зарядці на ніч: експерти пояснюють правду

Багато хто заряджає телефон перед сном і залишає його підключеним до ранку. Чи шкодить це…

1 тиждень ago