Categories: Новини

Instagram дарує авторам новий спосіб ділитися “таємницями”: як це працює

В Instagram скоро з’явиться новий тип публікацій, який дозволить авторам контенту збільшити залученість аудиторії. Особливі заблоковані Reels можна буде відкрити за допомогою коду, а також підказки, яка допоможе цей код знайти чи відгадати.

Одне з потенційних застосувань – можливість для знаменитостей ділитися ексклюзивними кадрами зі своїми найвідданішими шанувальниками, які з великою імовірністю знають відповідь на підказки до коду, повідомляє Android Police. Наприклад, автор може заблокувати ролик з підказкою “мій день народження” або “ім’я мого собаки”, щоб поділитися ексклюзивним контентом.
Соціальна мережа, що належить Meta, зараз тестує цю функцію на своєму акаунті Design. Вона поділилася заблокованим роликом, який спонукає глядачів ввести секретний код. Підказка для коду – “перший хештег в описі” до публікації. У цьому випадку кодом є слово “threads”.

Поки що відкрити пост можна лише в додатку, оскільки у вебверсії функція ще не працює. Але після того, як ви розблокуєте ролик, то побачите банер з написом “coming soon”, який, судячи з усього, є оголошенням акаунта Design про те, що він запускає профіль у новій соцмережі Threads.

У сітці профілю така публікація відображається розмитою і з піктограмою ключа у верхньому правому куті. Варто зазначити, що розмиття не настільки сильне, щоб не можна було взагалі розпізнати, що під ним знаходиться.

Функція також може бути використана творцями та брендами для запуску промо-акцій або маркетингових кампаній у новий цікавий спосіб. Наприклад, вони можуть використовувати заблоковані ролики для презентації продукту або для створення ажіотажу навколо таємничості запуску.

Для звичайних користувачів нова функція може стати цікавим способом поділитися контентом з певними друзями. Але очевидно, що не всі захочуть мати справу з заблокованими роликами й витрачати час на пошуки секретних кодів, тим більше, що Instagram і так переповнений безліччю різних типів контенту і функцій.

Як і у випадку з будь-якою іншою тестовою функцією, невідомо, коли Instagram планує широко її впроваджувати. Оскільки це тестування, компанія може взагалі від цього відмовитися, якщо отримає погані відгуки від аудиторії.

Оксана Гапончук

Recent Posts

Магнітні бурі 17 вересня: чого чекати метеозалежним від сонячної активності

Згідно з даними сервісу Meteoagent, у середу, 17 вересня 2025 року, магнітна обстановка на Землі…

19 години ago

У Землі виявили новий супутник: це відкриття може змінити розуміння космосу

Астрономи виявили новий квазісупутник Землі 2025 PN7, що змінить уявлення про космічні об'єкти поруч із…

2 дні ago

Укрпошта представила інноваційний застосунок: які можливості та бонуси чекають на користувачів

Укрпошта презентувала новий застосунок з численними функціями та бонусами для користувачів. Дізнайтесь більше про його…

2 дні ago

Космос готується до неймовірного: вчені попереджають про вибух чорної діри — коли це станеться і що буде після

Вчені попереджають про можливий вибух чорної діри за десять років, що може змінити уявлення про…

2 дні ago

Xiaomi випадково розкрила дизайн 17 Pro

Xiaomi випадково представила дизайн нового смартфона 17 Pro, викликавши обурення серед фанів та експертів. Дізнайтеся…

2 дні ago

Магнітні бурі 16 вересня: що очікувати від сонячної активності

16 вересня очікується посилення магнітних бурь з Kp-індексом 5,3. Будьте готові до можливих перебоїв у…

2 дні ago