Categories: Новини

Instagram дарує авторам новий спосіб ділитися “таємницями”: як це працює

В Instagram скоро з’явиться новий тип публікацій, який дозволить авторам контенту збільшити залученість аудиторії. Особливі заблоковані Reels можна буде відкрити за допомогою коду, а також підказки, яка допоможе цей код знайти чи відгадати.

Одне з потенційних застосувань – можливість для знаменитостей ділитися ексклюзивними кадрами зі своїми найвідданішими шанувальниками, які з великою імовірністю знають відповідь на підказки до коду, повідомляє Android Police. Наприклад, автор може заблокувати ролик з підказкою “мій день народження” або “ім’я мого собаки”, щоб поділитися ексклюзивним контентом.
Соціальна мережа, що належить Meta, зараз тестує цю функцію на своєму акаунті Design. Вона поділилася заблокованим роликом, який спонукає глядачів ввести секретний код. Підказка для коду – “перший хештег в описі” до публікації. У цьому випадку кодом є слово “threads”.

Поки що відкрити пост можна лише в додатку, оскільки у вебверсії функція ще не працює. Але після того, як ви розблокуєте ролик, то побачите банер з написом “coming soon”, який, судячи з усього, є оголошенням акаунта Design про те, що він запускає профіль у новій соцмережі Threads.

У сітці профілю така публікація відображається розмитою і з піктограмою ключа у верхньому правому куті. Варто зазначити, що розмиття не настільки сильне, щоб не можна було взагалі розпізнати, що під ним знаходиться.

Функція також може бути використана творцями та брендами для запуску промо-акцій або маркетингових кампаній у новий цікавий спосіб. Наприклад, вони можуть використовувати заблоковані ролики для презентації продукту або для створення ажіотажу навколо таємничості запуску.

Для звичайних користувачів нова функція може стати цікавим способом поділитися контентом з певними друзями. Але очевидно, що не всі захочуть мати справу з заблокованими роликами й витрачати час на пошуки секретних кодів, тим більше, що Instagram і так переповнений безліччю різних типів контенту і функцій.

Як і у випадку з будь-якою іншою тестовою функцією, невідомо, коли Instagram планує широко її впроваджувати. Оскільки це тестування, компанія може взагалі від цього відмовитися, якщо отримає погані відгуки від аудиторії.

Оксана Гапончук

Recent Posts

Магнітні бурі 28 серпня: що очікувати українцям від сонячної активності

За даними сервісу Meteoagent, 28 серпня 2025 року очікується низька сонячна активність. Показник геомагнітної збуреності…

17 години ago

Назвали топ-3 приховані небезпеки Wi-Fi роутера, про які мало хто думає

Досліджуємо три приховані небезпеки Wi-Fi роутерів, які можуть загрожувати вашій безпеці та конфіденційності. Не ігноруйте…

2 дні ago

Магнітні бурі 27 серпня: що очікувати українцям від сонячної активності

За інформацією сервісу Meteoagent, у середу, 27 серпня 2025 року, очікується спокійна геомагнітна обстановка. Потужних…

2 дні ago

Мобільний оператор Київстар дарує 30% знижки перед початком шкільного року: подробиці

Київстар пропонує знижку 30% на свої послуги. Дізнайтеся, як легко активувати акцію та отримати вигоду…

3 дні ago

В Україні знайшли ікло хижака, вимерлого тисячі років тому

На Одещині знайдено ікло, ймовірно, шаблезубого тигра. Цю сенсаційну знахідку передали до музею в Рені.

3 дні ago

Українцям назвали найнебезпечніші SMS, які можуть обчистити гаманець

Дізнайтеся про найбільш ризикові SMS-повідомлення, які можуть загрожувати вашій фінансовій безпеці. Будьте уважні та захищайте…

3 дні ago