Categories: Новини

Instagram дарує авторам новий спосіб ділитися “таємницями”: як це працює

В Instagram скоро з’явиться новий тип публікацій, який дозволить авторам контенту збільшити залученість аудиторії. Особливі заблоковані Reels можна буде відкрити за допомогою коду, а також підказки, яка допоможе цей код знайти чи відгадати.

Одне з потенційних застосувань – можливість для знаменитостей ділитися ексклюзивними кадрами зі своїми найвідданішими шанувальниками, які з великою імовірністю знають відповідь на підказки до коду, повідомляє Android Police. Наприклад, автор може заблокувати ролик з підказкою “мій день народження” або “ім’я мого собаки”, щоб поділитися ексклюзивним контентом.
Соціальна мережа, що належить Meta, зараз тестує цю функцію на своєму акаунті Design. Вона поділилася заблокованим роликом, який спонукає глядачів ввести секретний код. Підказка для коду – “перший хештег в описі” до публікації. У цьому випадку кодом є слово “threads”.

Поки що відкрити пост можна лише в додатку, оскільки у вебверсії функція ще не працює. Але після того, як ви розблокуєте ролик, то побачите банер з написом “coming soon”, який, судячи з усього, є оголошенням акаунта Design про те, що він запускає профіль у новій соцмережі Threads.

У сітці профілю така публікація відображається розмитою і з піктограмою ключа у верхньому правому куті. Варто зазначити, що розмиття не настільки сильне, щоб не можна було взагалі розпізнати, що під ним знаходиться.

Функція також може бути використана творцями та брендами для запуску промо-акцій або маркетингових кампаній у новий цікавий спосіб. Наприклад, вони можуть використовувати заблоковані ролики для презентації продукту або для створення ажіотажу навколо таємничості запуску.

Для звичайних користувачів нова функція може стати цікавим способом поділитися контентом з певними друзями. Але очевидно, що не всі захочуть мати справу з заблокованими роликами й витрачати час на пошуки секретних кодів, тим більше, що Instagram і так переповнений безліччю різних типів контенту і функцій.

Як і у випадку з будь-якою іншою тестовою функцією, невідомо, коли Instagram планує широко її впроваджувати. Оскільки це тестування, компанія може взагалі від цього відмовитися, якщо отримає погані відгуки від аудиторії.

Оксана Гапончук

Recent Posts

Кривавий місяць і місячне затемнення: де спостерігати і що не можна робити

У вересні 2025 року можна спостерігати повне місячне затемнення та Кривавий Місяць. Дізнайтеся, як спостерігати…

1 годину ago

Київстар з 1 серпня змінює умови популярного тарифу: що потрібно знати абонентам

Київстар оголосив про зміни в умовах популярного тарифного плану. Дізнайтеся, що змінилося та як це…

2 тижні ago

Якщо у вас таке прізвище — ваші предки мали особливий стиль в одязі: перевірте своє у списку

Прізвище — це не лише формальність у документах, а справжній слід з минулого, що може…

2 тижні ago

Мобільний оператор Vodafone відкрив доступ поліції: тепер швидко зможуть знайти будь-кого

Vodafone забезпечив поліцію доступом до даних, що дозволить швидше знаходити людей у екстрених ситуаціях.

2 тижні ago

Сильна магнітна буря накриє Україну: прогноз на 27 липня

У неділю, 27 липня 2025 року, на Землі очікується магнітна буря високої сили. Згідно з…

2 тижні ago

На дні Каховського водосховища знайдено небезпечні забруднювачі, які загрожують рослинам і тваринам

На дні колишнього Каховського водосховища виявлені небезпечні забруднення, які можуть мати негативний вплив на рослини…

2 тижні ago