Categories: Новини

Instagram дарує авторам новий спосіб ділитися “таємницями”: як це працює

В Instagram скоро з’явиться новий тип публікацій, який дозволить авторам контенту збільшити залученість аудиторії. Особливі заблоковані Reels можна буде відкрити за допомогою коду, а також підказки, яка допоможе цей код знайти чи відгадати.

Одне з потенційних застосувань – можливість для знаменитостей ділитися ексклюзивними кадрами зі своїми найвідданішими шанувальниками, які з великою імовірністю знають відповідь на підказки до коду, повідомляє Android Police. Наприклад, автор може заблокувати ролик з підказкою “мій день народження” або “ім’я мого собаки”, щоб поділитися ексклюзивним контентом.
Соціальна мережа, що належить Meta, зараз тестує цю функцію на своєму акаунті Design. Вона поділилася заблокованим роликом, який спонукає глядачів ввести секретний код. Підказка для коду – “перший хештег в описі” до публікації. У цьому випадку кодом є слово “threads”.

Поки що відкрити пост можна лише в додатку, оскільки у вебверсії функція ще не працює. Але після того, як ви розблокуєте ролик, то побачите банер з написом “coming soon”, який, судячи з усього, є оголошенням акаунта Design про те, що він запускає профіль у новій соцмережі Threads.

У сітці профілю така публікація відображається розмитою і з піктограмою ключа у верхньому правому куті. Варто зазначити, що розмиття не настільки сильне, щоб не можна було взагалі розпізнати, що під ним знаходиться.

Функція також може бути використана творцями та брендами для запуску промо-акцій або маркетингових кампаній у новий цікавий спосіб. Наприклад, вони можуть використовувати заблоковані ролики для презентації продукту або для створення ажіотажу навколо таємничості запуску.

Для звичайних користувачів нова функція може стати цікавим способом поділитися контентом з певними друзями. Але очевидно, що не всі захочуть мати справу з заблокованими роликами й витрачати час на пошуки секретних кодів, тим більше, що Instagram і так переповнений безліччю різних типів контенту і функцій.

Як і у випадку з будь-якою іншою тестовою функцією, невідомо, коли Instagram планує широко її впроваджувати. Оскільки це тестування, компанія може взагалі від цього відмовитися, якщо отримає погані відгуки від аудиторії.

Оксана Гапончук

Recent Posts

Найстародавніші українські прізвища: хто і коли їх почав носити, та що вони означали насправді

Найстародавніші українські прізвища: коли вони виникли, що означали і які роди сягають корінням у XI–XIV…

3 тижні ago

З сьогоднішнього дня Lifecell дає більше інтернету для абонентів у 35 країнах світу

Lifecell оновив умови акції «Гігабайти без кордонів». Дізнайтеся, скільки інтернету доступно у 35 країнах ЄС…

3 тижні ago

Способи зарядки смартфона під час відключення світла в Україні

Дізнайтеся, як зарядити смартфон під час блекауту в Україні у 2025 році. Топ-9 дієвих способів:…

3 тижні ago

Київстар почав тестувати Starlink Direct to Cell: супутниковий зв’язок тепер доступний кожному абоненту

Київстар першим у Європі відкрив тестування технології Starlink Direct to Cell. Тепер абоненти можуть надсилати…

3 тижні ago

Прогноз магнітних бур на 24 листопада 2025 року: чого чекати українцям

Магнітні бурі 24 листопада 2025 року: що прогнозує NOAA. Чи будуть збурення, як вплине космічна…

3 тижні ago

Топ-6 смартфонів 2025 року, які тримають заряд найдовше

Які смартфони у 2025 році працюють найдовше без підзарядки? Рейтинг ТОП-6 моделей із рекордною автономністю,…

3 тижні ago