Categories: Новини

“Дія” впроваджує штучний інтелект: все, що було відомо про держсервіси – зміниться назавжди

Стало відомо, що на порталі державних послуг “Дія” з’явиться цифровий агент, який працюватиме на базі штучного інтелекту. Він відповідатиме на типові запитання користувачів та допомагатиме швидше отримувати державні послуги — без потреби звертатися до живого оператора.

Про це заявив міністр цифрової трансформації України Михайла Федоров.

Читайте також: Google показала майбутнє кіноіндустрії: новий генератор відео Veo 3 створює відео зі звуком, а Flow – фільми

“Ми починаємо впроваджувати штучний інтелект для того, щоб зробити нашу роботу більш ефективною. ШІ в “Дії” буде відповідати на питання так, як це роблять працівники контакт-центру. Він допомагатиме громадянам отримувати послуги — і завдяки цьому ми не лише заощадимо кошти, а й зможемо надавати якісний сервіс”, — зазначив Федоров.

За словами міністра, на старті ШІ-агент надаватиме інформацію щодо послуг, довідок і місцезнаходження органів, а також буде вміти імітувати відповіді операторів контакт-центру.

А от у майбутньому ШІ-асистент зможе виконувати повноцінні дії від імені користувача. Наприклад, заповнювати форми, надавати довідки або навіть вести діалог голосом.

“Ми рухаємося до того, щоб ви могли ставити завдання ШІ-агенту — без введення даних вручну. Як у ChatGPT: ви просто формулюєте запит, а цифровий агент виконує його”, — каже Федоров.

Читайте також: Відомий виробник відкрив нову еру ґаджетів: що відомо про ноутбук, який складається навпіл

Нагадаємо, раніше стало відомо, що Мінцифра активно працює над впровадженням штучного інтелекту у державні сервіси. Нововведення мають зробити державні послуги доступнішими, швидшими та зручнішими для громадян.

Оксана Гапончук

Recent Posts

Новий механізм появи чорних дірок кидає виклик класичній фізиці: що з’ясували індійські астрофізики

Індійські астрофізики з Інституту фундаментальних досліджень Тата запропонували революційну теорію про народження чорних дірок. За…

6 години ago

Міфи й правда про автоповорот екрану смартфона: як він “з’їдає” заряд і коли його краще вимикати

Фахівці стверджують, що через автоповорот телефон може втрачати на 10-15% більше заряду.

7 години ago

Вчені знайшли ефективний спосіб порятунку какапо – найважчих і найрідкісніших папуг планети

На сьогодні у світі залишилося лише близько 142 живих папуг какапо, і кожне пташеня -…

8 години ago

NASA б’є на сполох: у XXI столітті спека може стерти з карти одну з країн світу

Бразилія опинилась в "зоні ризику", оскільки саме в тропіках кліматичні зміни мають найінтенсивніший вплив.

10 години ago

Невидимий вплив Falcon 9: як ракети провокують природні катаклізми на сотні кілометрів навколо

Жителі Каліфорнії відчувають невидимі удари після запусків ракет Falcon 9, і це не збіг.

11 години ago

Google показала майбутнє кіноіндустрії: новий генератор відео Veo 3 створює відео зі звуком, а Flow – фільми

Google представила Veo 3 - генератор відео зі звуком на базі штучного інтелекту.

13 години ago