OpenAI анонсувала нову функцію в ChatGPT, яка дозволяє користувачам шукати та порівнювати товари безпосередньо в чаті. Користувачі отримають можливість переглядати товари, отримувати рекомендації та переходити на сайти продавців для завершення покупки.
Про це повідомляє Wired.
Клавіші покупок для пошукових запитів у ChatGPT з’являться у всіх користувачів, незалежно від того, зареєстровані вони чи ні.
Особливості нової функції:
В компанії OpenAI зазначили, що їх ініціатива спрямована на те, щоб зробити процес онлайн-шопінгу більш інтерактивним та орієнтованим на користувача, потенційно змінюючи ландшафт електронної комерції.
Користувачі вводять запит, наприклад, “найкраща кавоварка для дому”, і ChatGPT надає список рекомендованих товарів з короткими описами, цінами та посиланнями на сайти продавців для покупки. Це дозволяє користувачам швидко отримати інформацію про товари та прийняти обґрунтоване рішення щодо покупки.
При цьому покупці не зможуть оформлювати замовлення у ChatGPT – замість цього вони будуть переспрямовані на сайт продавця для завершення транзакції.
За словами розробників, нова функція у ChatGPT має багато спільного із сервісом Google Shopping.
У пустелі Гобі міжнародна команда палеонтологів виявила скам’янілість невідомого раніше виду ссавця крейдяного періоду.
Max Tech допомагає відповісти на головне питання: який iPad вартий часу і грошей у 2025…
У Всесвіті знайдено нове джерело золота та платини.
Точне місце падіння частини космічного апарата "Космос-482" наразі невідоме.
Чому цей автомобіль залишився на кораблі - невідомо.
Якщо Xiaomi успішно реалізує заявлені плани, це може стати їхнім найамбітнішим технологічним проривом останніх років.