Мобільний оператор Lifecell запустив довгоочікувану послугу для абонентів: яка вартість та як підключити
До яких тарифів можна підключити домашній інтернет?
У Lifecell повідомили, що домашній (фіксований) інтернет доступний лише для певних тарифних планів. Серед них:
- Просто Лайф;
- Вільний Лайф;
- Смарт Лайф;
- Platinum Лайф;
- Жара Лайт 2022;
- Вільний Лайф.Регіон;
- Мега;
- Максі;
- Потужний.
Підключення коштує 25 грн, абонплата – 50 грн за 4 тижні. Якщо рахунок вчасно не поповнити, активується добовий тариф, який у підсумку може виявитися значно дорожчим.
Яка якість фіксованого інтернету від Lifecell?
Оператор не публікує офіційних показників швидкості, адже вона залежить від конкретної адреси. За відгуками абонентів, у деяких районах доступно до 100 Мбіт/с через Ethernet, тоді як інші підключені за технологією GPON і отримують до 1 Гбіт/с.
Як підключити нову послугу?
Якщо ваш тариф підтримує домашній інтернет, замовити його можна трьома способами:
- Онлайн. Перейдіть за посиланням, натисніть «Підключити», заповніть форму та дочекайтеся результатів перевірки можливості підключення за вашою адресою.
- По телефону. Додзвоніться на 5433, де оператор перевірить можливість підключення та оформить заявку.
- У фірмовому магазині Lifecell. Продавець-консультант перевірить технічну можливість і допоможе подати заявку. Якщо все гаразд, додому приїде майстер та встановить обладнання без додаткової оплати з вашого боку.
За що користувачі домашнього інтернету від Lifecell можуть отримати штраф?
Штраф передбачено для абонентів, які відмовилися від послуги, але не повернули обладнання або зробили це із запізненням. Терміни повернення:
- 30 днів – при переході на тариф без підтримки фіксованого інтернету чи відмові від послуги;
- 150 днів – у разі відсутності оплати тарифного пакета;
- у день завершення перенесення номера – якщо ви переводите свій номер до іншого оператора.
За порушення цих термінів штраф може скласти 1200 грн.