Kyivstar, Vodafone і lifecell змінюють тарифи: як не залишитися без грошей і зв’язку

Фото з відкритого доступу

Мобільні оператори регулярно оновлюють свої тарифні плани, але більшість абонентів навіть не помічає цих змін. Повідомлення можуть бути проігноровані або загубитись серед спаму, особливо якщо тариф був підключений кілька років тому. Щоб не переплачувати і не залишитися без потрібних послуг, варто час від часу перевіряти актуальні умови.

Видання YSTNews систематизувало інформацію про всіх операторів.

Читайте також: Чим небезпечний індикатор “E” на смартфоні: поради для тих, хто втомився від повільного інтернету

Наприклад, ось що відомо про корисні USSD-команди для абонентів lifecell:

Комбінація *141# відкриває швидкий доступ до кількох важливих функцій:

  • перезамовлення пакету послуг за поточним тарифом абонента;
  • інформація про зміну тарифного плану;
  • пропозиції для користувачів у роумінгу.

А ось комбінація *700# дозволяє перезамовити пакет послуг за своїм тарифом. До речі, використовується вона не лише для власного використання, а й для іншого абонента lifecell — зручно, якщо потрібно допомогти рідним або друзям.

Ось що відомо про способи перевірки тарифу для абонентів Vodafone Україна:

Три способи дізнатися свій тарифний план:

  1. Наберіть *101# — ви отримаєте назву вашого тарифу та основну інформацію;
  2. Зателефонуйте на короткий номер 111*1 — автоматичне меню підкаже деталі або з’єднає з оператором;
  3. Усі умови тарифного плану також доступні на офіційному сайті Vodafone — посилання на свій тариф можна знайти там, ввівши його назву.

А от щоб термін дії місячного пакету та залишок послуг за тарифом за номером, треба набрати команду *101*4# — на екрані з’явиться інформація про залишок хвилин, гігабайтів, SMS та дата, до якої діє пакет послуг.

У кілька способів можуть дізнатися деталі своєї тарифної пропозиції і абоненти “Київстару” .

Зробити це вони можуть:

  • на запит *100*01*2# ;
  • авторизувавшись на сайті та перейшовши на сторінку Тарифи;
  • у додатку Мій Київстар;
  • за номером 466*66.

Читайте також: lifecell запровадив акцію “Своя SIM”: перед потрійною вигодою мало хто встоїть, деталі

Також абоненти оператора можуть замовити позачергове отримання пакету послуг:

  • за номером 477*202;
  • у системі самообслуговування “Мій Київстар”;
  • у контакт-центрі або у співробітника фірмового магазину “Київстар”.
Читайте також