Користувачі Vodafone, Київстар і lifecell можуть перевіряти куди саме діваються гроші з рахунку
Абоненти всіх українських мобільних операторів мають змогу отримати безкоштовну інформацію щодо наданих їм послуг за потрібний період. Таким чином, кожен може легко контролювати, куди ж таки діваються гроші з його рахунка.
Про це розповіли у Нацкомісії, що відповідає за держрегулювання у сферах електронних комунікацій та поштових послуг. Вони зазначили, що оператори зобов’язані надати цю інформацію у вигляді розшифрованого рахунку.
Що має містити звіт?
У звіті оператор має вказати велику кількість деталей, які допоможуть абонентам зрозуміти, за що саме вони платять. Зокрема, це:
- номер абонента;
- вид послуги;
- обсяг послуг, що надаються;
- суму коштів для оплати за кожен сеанс зв’язку.
Як зазначають в НКЕК, розшифрований рахунок надається лише ідентифікованим абонентам, тобто зареєстрованим або контрактним. Оскільки електронні комунікаційні послуги, які надаються анонімно, не підлягають розшифруванню.
Як отримати звіт?
Отримати звіт можна досить легко: просто через мобільний додаток свого оператора або зателефонувавши до його магазину.
Крім того, абоненти “Київстару”, lifecell та Vodafone можуть дізнатися всю інформацію про свої тарифи безпосередньо у операторів. Якщо, наприклад, ви пропустили повідомлення про зміни у тарифних планах або просто забули деякі деталі, не біда!
Інформація для абонентів lifecell
Абоненти lifecell можуть легко дізнатися про свої тарифи, набравши на телефоні комбінацію *141#. За цією комбінацією можна не лише перевірити тариф, але й отримати інформацію про:
- зміну тарифного плану;
- пропозиції для роумінгу.
Як дізнатися про тарифи “Київстару”?
Абоненти “Київстару” можуть отримати всі необхідні відомості кількома шляхами:
- через запит *100*01*2#;
- авторизувавшись на сайті та перейшовши на сторінку “Тарифи”;
- в додатку “Мій Київстар”;
- за номером 466*66.
Інформація для абонентів Vodafone
Абоненти Vodafone можуть так само швидко дізнатися всі деталі своїх тарифних пропозицій, набравши *101# або зателефонувавши за номером 111*1.