В Україні триває тенденція відтоку абонентів від трьох найбільших операторів – Київстар, Vodafone і lifecell. Головний драйвер цієї хвилі – привабливі тарифи молодшого гравця ринку, який понад півроку не піднімав цін.
Які втрати зазнали оператори у червні?
За офіційними даними Державного регулятора у сфері електронних комунікацій, радіочастотного спектра та послуг поштового зв’язку, «Київстар» став найбільшим «боржником» серед мобільних мереж: у червні він втратив 8 350 абонентів. Vodafone опустився на друге місце з показником – відтік 7 611 користувачів. Найменше постраждала мережа lifecell, втративши 4 352 клієнти.
Куди переходять абоненти?
Найбільший приріст у червні показав lifecell – сюди перемістилися 11 856 номерів. Набагато скромніші результати «Київстар» та Vodafone, які залучили лише 4 331 і 4 225 нових абонентів відповідно. Основні причини – стабільні тарифи та зрозуміла цінова політика lifecell без підвищень понад шість місяців.
⚡ Читають прямо зараз
Як Vodafone намагається виправити ситуацію
Щоб зупинити відтік, з 2 липня Vodafone запровадив два нові пакети послуг – FLEXX GO і FLEXX TOP. Вони розраховані як на тих, хто перебуває в Україні, так і на клієнтів за кордоном.
У рамках тарифу FLEXX GO абоненти отримують безлімітні дзвінки всередині мережі Vodafone, 500 хвилин на інші мобільні мережі, необмежений доступ до популярних додатків та 25 ГБ інтернету за 320 грн на 4 тижні.
Пакет FLEXX TOP пропонує ті ж опції, але з 800 хвилинами дзвінків на сторонні номери та 50 ГБ — за 500 грн на той самий період.
Чи вдасться Vodafone повернути втрачених абонентів і як це вплине на ринок – покаже час.
Олександр Великий
2135 posts
Я понад 6 років працюю в редакційній сфері, зосереджуючись на темах науки, технологій та інновацій. Моє завдання — робити складне зрозумілим, а технічне — цікавим. Щодня я відстежую нові відкриття, розробки та тренди, щоб читачі отримували актуальну, перевірену та змістовну інформацію.
У своїх матеріалах я дотримуюся принципу: точність — понад усе. Кожна публікація проходить ретельну перевірку, щоб відповідати високим стандартам якості та довіри. Я прагну, щоб рубрика “Наука і Техніка” була джерелом натхнення для тих, хто цікавиться майбутнім і хоче розуміти, як технології змінюють наш світ.