Останнім часом абоненти мобільних операторів часто стикаються з проблемою завищених тарифів, при цьому пакет послуг не завжди виправдовує ці витрати. Багато користувачів вважають, що оплачують опції, які їм просто не потрібні. У відповідь на це «Київстар» наголошує, що кожен клієнт має право у будь-який момент змінити тариф на більш вигідний, враховуючи свої потреби та бюджет.
1. Відвідавши відділення «Київстар»
Якщо ви бажаєте отримати консультацію спеціаліста, просто завітайте до найближчого фірмового магазину. Менеджер не лише підкаже, які тарифи доступні для вашого номера, але і допоможе обрати найвигідніший варіант, а також відразу підключить новий тариф.
2. Через гарячу лінію
Не маєте змоги відвідати відділення? Не біда! Змінити тариф можна й телефоном. Для цього просто зателефонуйте за номером 477 або 477*1 – досить слідувати голосовим підказкам.
3. Через сайт або мобільний додаток «Київстар»
Найзручніший варіант – самостійно обрати тариф в онлайн-режимі. А для цього вам потрібно:
Досліджено найвигідніші тарифні плани від “Київстар”, “Vodafone” та “lifecell”. Читайте, який варіант підійде саме вам!
iPhone 17 Pro та Air демонструють високу міцність при згинанні, але вразливі до падінь. Дізнайтесь…
Вчені виявили, що Вольтер, французький філософ, помер від перфорованого раку сечового міхура, що підтверджує новітнє…
Залишення смартфона поруч із ліжком на ніч може негативно впливати на якість сну та психічне…
За даними профільного сервісу Meteoagent, у п’ятницю, 26 вересня 2025 року, геомагнітна активність залишатиметься на…
iPhone 20 порадує користувачів тонким, яскравим екраном без поляризаційної плівки, що покращить якість зображення.