Останнім часом абоненти мобільних операторів часто стикаються з проблемою завищених тарифів, при цьому пакет послуг не завжди виправдовує ці витрати. Багато користувачів вважають, що оплачують опції, які їм просто не потрібні. У відповідь на це «Київстар» наголошує, що кожен клієнт має право у будь-який момент змінити тариф на більш вигідний, враховуючи свої потреби та бюджет.
1. Відвідавши відділення «Київстар»
Якщо ви бажаєте отримати консультацію спеціаліста, просто завітайте до найближчого фірмового магазину. Менеджер не лише підкаже, які тарифи доступні для вашого номера, але і допоможе обрати найвигідніший варіант, а також відразу підключить новий тариф.
2. Через гарячу лінію
Не маєте змоги відвідати відділення? Не біда! Змінити тариф можна й телефоном. Для цього просто зателефонуйте за номером 477 або 477*1 – досить слідувати голосовим підказкам.
3. Через сайт або мобільний додаток «Київстар»
Найзручніший варіант – самостійно обрати тариф в онлайн-режимі. А для цього вам потрібно:
Розрахунки астрофізиків показують, що кожні 100 років наша планета може нагріватися під впливом чорної матерії…
Apple та SpaceX змагаються за лідерство у сфері супутникового зв'язку для мобільних пристроїв, прагнучи усунути…
Нове визначення може бути запроваджене до 2030 року, якщо будуть виконані всі технологічні вимоги, зокрема…
Це відкриття допоможе краще вивчити природу сонячного вітру та його вплив на Землю.
Навесні 2025 року на ринку з’явилося чимало доступних смартфонів, але одна модель особливо гармонійно поєднала…
Україна активно працює над створенням власної великої мовної моделі (LLM), яка може стати конкурентом міжнародним…