Останнім часом абоненти мобільних операторів часто стикаються з проблемою завищених тарифів, при цьому пакет послуг не завжди виправдовує ці витрати. Багато користувачів вважають, що оплачують опції, які їм просто не потрібні. У відповідь на це «Київстар» наголошує, що кожен клієнт має право у будь-який момент змінити тариф на більш вигідний, враховуючи свої потреби та бюджет.
1. Відвідавши відділення «Київстар»
Якщо ви бажаєте отримати консультацію спеціаліста, просто завітайте до найближчого фірмового магазину. Менеджер не лише підкаже, які тарифи доступні для вашого номера, але і допоможе обрати найвигідніший варіант, а також відразу підключить новий тариф.
2. Через гарячу лінію
Не маєте змоги відвідати відділення? Не біда! Змінити тариф можна й телефоном. Для цього просто зателефонуйте за номером 477 або 477*1 – досить слідувати голосовим підказкам.
3. Через сайт або мобільний додаток «Київстар»
Найзручніший варіант – самостійно обрати тариф в онлайн-режимі. А для цього вам потрібно:
Дізнайтесь про поширені помилки користувачів iPhone, які шкодять продуктивності та акумулятору вашого пристрою. Як уникнути…
Глобальне потепління відкриває нові можливості для України у сільському господарстві. З правильним зрошенням країна може…
Фахівець пояснює, чому флагманські смартфони відмовляються від слотів для карт пам’яті, зокрема через швидкість вбудованої…
Горбаті кити можуть спілкуватися з людьми, створюючи бульбашкові кільця, і це може стати ключем до…
Дізнайтесь, як захистити екран смартфона від вигорання за допомогою простих порад: темна тема, автоматичне регулювання…
Дізнайтеся, як обрати бюджетний смартфон, щоб не помилитися: ключові поради та рекомендації для успішної покупки.