Останнім часом абоненти мобільних операторів часто стикаються з проблемою завищених тарифів, при цьому пакет послуг не завжди виправдовує ці витрати. Багато користувачів вважають, що оплачують опції, які їм просто не потрібні. У відповідь на це «Київстар» наголошує, що кожен клієнт має право у будь-який момент змінити тариф на більш вигідний, враховуючи свої потреби та бюджет.
1. Відвідавши відділення «Київстар»
Якщо ви бажаєте отримати консультацію спеціаліста, просто завітайте до найближчого фірмового магазину. Менеджер не лише підкаже, які тарифи доступні для вашого номера, але і допоможе обрати найвигідніший варіант, а також відразу підключить новий тариф.
2. Через гарячу лінію
Не маєте змоги відвідати відділення? Не біда! Змінити тариф можна й телефоном. Для цього просто зателефонуйте за номером 477 або 477*1 – досить слідувати голосовим підказкам.
3. Через сайт або мобільний додаток «Київстар»
Найзручніший варіант – самостійно обрати тариф в онлайн-режимі. А для цього вам потрібно:
Найстародавніші українські прізвища: коли вони виникли, що означали і які роди сягають корінням у XI–XIV…
Lifecell оновив умови акції «Гігабайти без кордонів». Дізнайтеся, скільки інтернету доступно у 35 країнах ЄС…
Дізнайтеся, як зарядити смартфон під час блекауту в Україні у 2025 році. Топ-9 дієвих способів:…
Київстар першим у Європі відкрив тестування технології Starlink Direct to Cell. Тепер абоненти можуть надсилати…
Магнітні бурі 24 листопада 2025 року: що прогнозує NOAA. Чи будуть збурення, як вплине космічна…
Які смартфони у 2025 році працюють найдовше без підзарядки? Рейтинг ТОП-6 моделей із рекордною автономністю,…