Останнім часом абоненти мобільних операторів часто стикаються з проблемою завищених тарифів, при цьому пакет послуг не завжди виправдовує ці витрати. Багато користувачів вважають, що оплачують опції, які їм просто не потрібні. У відповідь на це «Київстар» наголошує, що кожен клієнт має право у будь-який момент змінити тариф на більш вигідний, враховуючи свої потреби та бюджет.
1. Відвідавши відділення «Київстар»
Якщо ви бажаєте отримати консультацію спеціаліста, просто завітайте до найближчого фірмового магазину. Менеджер не лише підкаже, які тарифи доступні для вашого номера, але і допоможе обрати найвигідніший варіант, а також відразу підключить новий тариф.
2. Через гарячу лінію
Не маєте змоги відвідати відділення? Не біда! Змінити тариф можна й телефоном. Для цього просто зателефонуйте за номером 477 або 477*1 – досить слідувати голосовим підказкам.
3. Через сайт або мобільний додаток «Київстар»
Найзручніший варіант – самостійно обрати тариф в онлайн-режимі. А для цього вам потрібно:
Результати дослідження вказали на необхідність посилення контролю за розведенням і випуском фазанів, а також впровадження…
На Касовій горі у Бурштинській громаді муфлони потоваришували з самицею коня Пржевальського.
За метеорним потоком Ліриди можна спостерігати кожного року наприкінці квітня.
Телевізори LG отримають здатність розпізнавати емоції глядачів завдяки новій AI-технології.
Нове відкриття поставило під сумнів багато гіпотез щодо формування рельєфу на інших планетах.
Київстар оновив умови популярної послуги "Екстра гроші" - тепер мінімальна сума становить 30 гривень і…