Останнім часом абоненти мобільних операторів часто стикаються з проблемою завищених тарифів, при цьому пакет послуг не завжди виправдовує ці витрати. Багато користувачів вважають, що оплачують опції, які їм просто не потрібні. У відповідь на це «Київстар» наголошує, що кожен клієнт має право у будь-який момент змінити тариф на більш вигідний, враховуючи свої потреби та бюджет.
1. Відвідавши відділення «Київстар»
Якщо ви бажаєте отримати консультацію спеціаліста, просто завітайте до найближчого фірмового магазину. Менеджер не лише підкаже, які тарифи доступні для вашого номера, але і допоможе обрати найвигідніший варіант, а також відразу підключить новий тариф.
2. Через гарячу лінію
Не маєте змоги відвідати відділення? Не біда! Змінити тариф можна й телефоном. Для цього просто зателефонуйте за номером 477 або 477*1 – досить слідувати голосовим підказкам.
3. Через сайт або мобільний додаток «Київстар»
Найзручніший варіант – самостійно обрати тариф в онлайн-режимі. А для цього вам потрібно:
На місці Каховського водосховища восстанавливается природа: з'явився найбільший у Європі ліс і повернувся осетер. Учені…
Дізнайтеся, чому смартфони перегріваються і як це впливає на їх акумулятор та продуктивність.
У неділю, 8 вересня, жителі Азії, Європи та Африки зможуть спостерігати "кривавий місяць" під час…
Lifecell презентував нову послугу для абонентів. Дізнайтеся про вартість та способи підключення.
За даними MeteoAgent, у суботу, 6 вересня 2025 року, на Землі прогнозується геомагнітний шторм середньої…
Біля узбережжя Шотландії волонтер знайшов тисячолітній перстень, який змінює уявлення про історичні торгові зв'язки регіону.