Перехід до нового мобільного оператора завжди має бути простим і швидким, але чимало українців зустрічаються з різними труднощами при переході на Vodafone. Користувачі скаржаться на кілька проблем, серед яких – відсутність зв’язку, приховані платежі і затримки активації. Ці труднощі викликали хвилю невдоволення серед клієнтів, які очікували більшого.
Про це розповідає Телеграф.
Це цікаво: Мобільний оператор Київстар попередив абонентів про нові зміни в оплаті
Незважаючи на обіцянки вигідних умов і привабливих бонусів, реальність для багатьох виявилася зовсім іншою. Ось основні скарги на мобільного оператора:
Варто згадати, що Vodafone запустив акцію, за якою нові абоненти, які перейдуть від Київстар або Lifecell через послугу перенесення номера (MNP), отримають знижку на кілька тарифів майже на 50% на шість місяців.
Отже, абоненти, які переходять від іншого мобільного оператора, можуть підключити наступні тарифи за вигідною ціною:
Усі три тарифи діють зі знижкою протягом шести місяців з моменту переходу до мережі Vodafone. З початку сьомого місяця вартість стане стандартною.
В Україні діє послуга перенесення мобільного номера (MNP), що дозволяє змінювати оператора без втрати номера. За офіційними правилами, процес проходить у кілька етапів:
Проте, як показує практика, цей процес може затягуватися через додаткові умови та приховані нюанси, що викликає занепокоєння серед нових абонентів.
Результати даного дослідження відкривають нові горизонти для лікування нейропсихологічних розладів, покращення когнітивних функцій і розвитку…
Вчені заявили, що наш світ усе ще сповнений таємниць — і навіть у XXI столітті…
Google без зайвого галасу змінила політику безпеки Android — одна з найпоширеніших версій ОС більше…
Команда науковців змоделювала рух кулі та з’ясувала, що навіть неідеальний кидок може завершитися страйком.
Новинка вже працює в повітрі та на землі — і може стати революцією для військових,…
Це відкриття стало можливим завдяки міжнародній співпраці в рамках проєкту Ocean Census, спрямованого на вивчення…