Перехід до нового мобільного оператора завжди має бути простим і швидким, але чимало українців зустрічаються з різними труднощами при переході на Vodafone. Користувачі скаржаться на кілька проблем, серед яких – відсутність зв’язку, приховані платежі і затримки активації. Ці труднощі викликали хвилю невдоволення серед клієнтів, які очікували більшого.
Про це розповідає Телеграф.
Це цікаво: Мобільний оператор Київстар попередив абонентів про нові зміни в оплаті
Незважаючи на обіцянки вигідних умов і привабливих бонусів, реальність для багатьох виявилася зовсім іншою. Ось основні скарги на мобільного оператора:
Варто згадати, що Vodafone запустив акцію, за якою нові абоненти, які перейдуть від Київстар або Lifecell через послугу перенесення номера (MNP), отримають знижку на кілька тарифів майже на 50% на шість місяців.
Отже, абоненти, які переходять від іншого мобільного оператора, можуть підключити наступні тарифи за вигідною ціною:
Усі три тарифи діють зі знижкою протягом шести місяців з моменту переходу до мережі Vodafone. З початку сьомого місяця вартість стане стандартною.
В Україні діє послуга перенесення мобільного номера (MNP), що дозволяє змінювати оператора без втрати номера. За офіційними правилами, процес проходить у кілька етапів:
Проте, як показує практика, цей процес може затягуватися через додаткові умови та приховані нюанси, що викликає занепокоєння серед нових абонентів.
У 2025 році мобільні оператори в Україні підвищили ціни на свої тарифи, однак на ринку…
На оборонній виставці DEFEA 2025 в Афінах грецька компанія Miltech Hellas представила революційну розробку —…
Експерти вважають, що якщо у вас є доступ до води, ви можете прожити два-три місяці…
Різка зміна магнітного поля Землі може негативно вплинути на самопочуття багатьох людей.
Чи готові українці до переходу на новий цифровий формат - і як це змінить наше…
Розробка може знайти застосування в рятувальних операціях, військових завданнях і дослідженнях довкілля.