Перехід до нового мобільного оператора завжди має бути простим і швидким, але чимало українців зустрічаються з різними труднощами при переході на Vodafone. Користувачі скаржаться на кілька проблем, серед яких – відсутність зв’язку, приховані платежі і затримки активації. Ці труднощі викликали хвилю невдоволення серед клієнтів, які очікували більшого.
Про це розповідає Телеграф.
Це цікаво: Мобільний оператор Київстар попередив абонентів про нові зміни в оплаті
Незважаючи на обіцянки вигідних умов і привабливих бонусів, реальність для багатьох виявилася зовсім іншою. Ось основні скарги на мобільного оператора:
Варто згадати, що Vodafone запустив акцію, за якою нові абоненти, які перейдуть від Київстар або Lifecell через послугу перенесення номера (MNP), отримають знижку на кілька тарифів майже на 50% на шість місяців.
Отже, абоненти, які переходять від іншого мобільного оператора, можуть підключити наступні тарифи за вигідною ціною:
Усі три тарифи діють зі знижкою протягом шести місяців з моменту переходу до мережі Vodafone. З початку сьомого місяця вартість стане стандартною.
В Україні діє послуга перенесення мобільного номера (MNP), що дозволяє змінювати оператора без втрати номера. За офіційними правилами, процес проходить у кілька етапів:
Проте, як показує практика, цей процес може затягуватися через додаткові умови та приховані нюанси, що викликає занепокоєння серед нових абонентів.
Найстародавніші українські прізвища: коли вони виникли, що означали і які роди сягають корінням у XI–XIV…
Lifecell оновив умови акції «Гігабайти без кордонів». Дізнайтеся, скільки інтернету доступно у 35 країнах ЄС…
Дізнайтеся, як зарядити смартфон під час блекауту в Україні у 2025 році. Топ-9 дієвих способів:…
Київстар першим у Європі відкрив тестування технології Starlink Direct to Cell. Тепер абоненти можуть надсилати…
Магнітні бурі 24 листопада 2025 року: що прогнозує NOAA. Чи будуть збурення, як вплине космічна…
Які смартфони у 2025 році працюють найдовше без підзарядки? Рейтинг ТОП-6 моделей із рекордною автономністю,…