Перехід до нового мобільного оператора завжди має бути простим і швидким, але чимало українців зустрічаються з різними труднощами при переході на Vodafone. Користувачі скаржаться на кілька проблем, серед яких – відсутність зв’язку, приховані платежі і затримки активації. Ці труднощі викликали хвилю невдоволення серед клієнтів, які очікували більшого.
Про це розповідає Телеграф.
Це цікаво: Мобільний оператор Київстар попередив абонентів про нові зміни в оплаті
Незважаючи на обіцянки вигідних умов і привабливих бонусів, реальність для багатьох виявилася зовсім іншою. Ось основні скарги на мобільного оператора:
Варто згадати, що Vodafone запустив акцію, за якою нові абоненти, які перейдуть від Київстар або Lifecell через послугу перенесення номера (MNP), отримають знижку на кілька тарифів майже на 50% на шість місяців.
Отже, абоненти, які переходять від іншого мобільного оператора, можуть підключити наступні тарифи за вигідною ціною:
Усі три тарифи діють зі знижкою протягом шести місяців з моменту переходу до мережі Vodafone. З початку сьомого місяця вартість стане стандартною.
В Україні діє послуга перенесення мобільного номера (MNP), що дозволяє змінювати оператора без втрати номера. За офіційними правилами, процес проходить у кілька етапів:
Проте, як показує практика, цей процес може затягуватися через додаткові умови та приховані нюанси, що викликає занепокоєння серед нових абонентів.
Отримані дані свідчать про більшу вразливість Антарктики, ніж вважалося раніше.
Підключити Інтернет за 1 гривню можна через додаток "Мій Київстар" один раз на 7 днів.
Українські прізвища, пов'язані з модою, походять від професій, таких як кравці та шевці.
Вчені попереджають, що магнітна буря 15 березня може спричинити головні болі, втому, зниження настрою та…
Помаранчева полярна сова спантеличила вчених.
Xiaomi представила новий смартфон Redmi Note 14S, який буде доступний для продажу тільки у Чехії…