ПриватБанк оголосив про запуск системи штучного інтелекту в мобільному додатку Приват24, що дозволяє максимально індивідуалізувати маркетингові пропозиції. За словами директора з інновацій Андрія Сухова, новий модуль аналізує поведінку клієнтів і автоматично підбирає для кожного користувача унікальні кешбеки та знижки, повідомляє Експерт.
Нова ступінь персоналізації
Завдяки впровадженим алгоритмам машинного навчання ШІ вже згенерував понад 735 000 000 персональних рекомендацій для майже 2 мільйонів активних користувачів. Такий підхід дає змогу ПриватБанку глибше вивчати потреби клієнтів і пропонувати дійсно актуальні пропозиції.
Як працює система?
Інтелектуальний сервіс функціонує у фоновому режимі та не вимагає додаткових налаштувань від користувачів. Поки більшість банків світу — лише близько 1% — тестують ШІ у цифровому маркетингу, ПриватБанк вже активно впроваджує ці технології та відчутно випереджає конкурентів.
Плани на розвиток
Найближчим часом банк розширить можливості ШІ-модуля, додавши персональні рекомендації з урахуванням геолокації, звичок клієнтів і їхніх фінансових цілей. Це допоможе ще точніше налаштовувати пропозиції та підвищить загальний рівень комфорту при користуванні додатком.
Інтеграція штучного інтелекту в Приват24 підтверджує позицію ПриватБанку як одного з лідерів цифрових інновацій в Україні.
Вам також може бути цікаво:
У Єгипті знайшли камені Олександрійського маяка, одного з Семи чудес Античності. Вчені готують цифрову модель…
Дізнайтеся, які мобільні оператори змусять вас доплачувати за інтернет та скільки будете витрачати щомісяця.
На північному сході Мадагаскару, поблизу острова Сент-Марі, археологи виявили уламки старовинного португальського судна, яке три…
Перші фото лінійки iPhone 17 вже в мережі! Дізнайтеся всі подробиці про нові моделі та…
Глобальне потепління продовжує загрожувати майбутньому людства, і нові наукові дослідження підтверджують: якщо не вжити ефективних…
Дізнайтеся про зміни в тарифах та послугах від Київстар, Vodafone та lifecell у липні 2025…