ПриватБанк оголосив про запуск системи штучного інтелекту в мобільному додатку Приват24, що дозволяє максимально індивідуалізувати маркетингові пропозиції. За словами директора з інновацій Андрія Сухова, новий модуль аналізує поведінку клієнтів і автоматично підбирає для кожного користувача унікальні кешбеки та знижки, повідомляє Експерт.
Нова ступінь персоналізації
Завдяки впровадженим алгоритмам машинного навчання ШІ вже згенерував понад 735 000 000 персональних рекомендацій для майже 2 мільйонів активних користувачів. Такий підхід дає змогу ПриватБанку глибше вивчати потреби клієнтів і пропонувати дійсно актуальні пропозиції.
Як працює система?
Інтелектуальний сервіс функціонує у фоновому режимі та не вимагає додаткових налаштувань від користувачів. Поки більшість банків світу — лише близько 1% — тестують ШІ у цифровому маркетингу, ПриватБанк вже активно впроваджує ці технології та відчутно випереджає конкурентів.
Плани на розвиток
Найближчим часом банк розширить можливості ШІ-модуля, додавши персональні рекомендації з урахуванням геолокації, звичок клієнтів і їхніх фінансових цілей. Це допоможе ще точніше налаштовувати пропозиції та підвищить загальний рівень комфорту при користуванні додатком.
Інтеграція штучного інтелекту в Приват24 підтверджує позицію ПриватБанку як одного з лідерів цифрових інновацій в Україні.
Вам також може бути цікаво:
Найстародавніші українські прізвища: коли вони виникли, що означали і які роди сягають корінням у XI–XIV…
Lifecell оновив умови акції «Гігабайти без кордонів». Дізнайтеся, скільки інтернету доступно у 35 країнах ЄС…
Дізнайтеся, як зарядити смартфон під час блекауту в Україні у 2025 році. Топ-9 дієвих способів:…
Київстар першим у Європі відкрив тестування технології Starlink Direct to Cell. Тепер абоненти можуть надсилати…
Магнітні бурі 24 листопада 2025 року: що прогнозує NOAA. Чи будуть збурення, як вплине космічна…
Які смартфони у 2025 році працюють найдовше без підзарядки? Рейтинг ТОП-6 моделей із рекордною автономністю,…