ПриватБанк оголосив про запуск системи штучного інтелекту в мобільному додатку Приват24, що дозволяє максимально індивідуалізувати маркетингові пропозиції. За словами директора з інновацій Андрія Сухова, новий модуль аналізує поведінку клієнтів і автоматично підбирає для кожного користувача унікальні кешбеки та знижки, повідомляє Експерт.
Нова ступінь персоналізації
Завдяки впровадженим алгоритмам машинного навчання ШІ вже згенерував понад 735 000 000 персональних рекомендацій для майже 2 мільйонів активних користувачів. Такий підхід дає змогу ПриватБанку глибше вивчати потреби клієнтів і пропонувати дійсно актуальні пропозиції.
Як працює система?
Інтелектуальний сервіс функціонує у фоновому режимі та не вимагає додаткових налаштувань від користувачів. Поки більшість банків світу — лише близько 1% — тестують ШІ у цифровому маркетингу, ПриватБанк вже активно впроваджує ці технології та відчутно випереджає конкурентів.
Плани на розвиток
Найближчим часом банк розширить можливості ШІ-модуля, додавши персональні рекомендації з урахуванням геолокації, звичок клієнтів і їхніх фінансових цілей. Це допоможе ще точніше налаштовувати пропозиції та підвищить загальний рівень комфорту при користуванні додатком.
Інтеграція штучного інтелекту в Приват24 підтверджує позицію ПриватБанку як одного з лідерів цифрових інновацій в Україні.
Вам також може бути цікаво:
Дослідження Rakuten Viber показує, як використання телефонів перед сном впливає на якість сну українців. Дізнайтесь…
Вчені виявили, що ресурси організму можуть забезпечити життя до 150 років, аналізуючи фактори, що впливають…
Lifecell уже кілька років позиціонує себе як оператор для тих, хто живе онлайн. Компанія робить…
Дослідження генетики показують, що діти успадковують риси від батьків по-різному. Інтелект і психічне здоров'я частіше…
У «Дії» запроваджено штучний інтелект. Дізнайтеся, як скористатися новою функцією для зручності вашого користування.
Гарвардський фізик Аві Льоб закликає світ готуватися до можливого контакту з прибульцями через незвичайний об'єкт…