Міністерство цифрової трансформації України запускає комплекс заходів для захисту абонентів від нав’язливих рекламних дзвінків і телефонного шахрайства. У межах нових правил оператори Київстар, Vodafone та lifecell поступово впровадять систему автоматичного відсіювання небажаних викликів.
Відтепер усі компанії, які здійснюють масові дзвінки, мають обов’язково реєструвати номери й укладати договори з мобільними операторами. Виклики з незареєстрованих або сумнівних номерів підлягатимуть автоматичному блокуванню.
Крім того, абоненти зможуть подавати скарги на конкретні номери, які надсилають спам-дзвінки, після чого ці контакти теж блокуватимуться.
Окрім боротьби зі спамом, Мінцифра ввела низку нововведень для підвищення якості телеком-послуг:
Мінцифра передбачила особливі гарантії для абонентів у регіонах, де тривають бойові дії. Їхній зв’язок не відключатимуть навіть за наявності боргу, а SIM-картки не блокуватимуть.
При першому підключенні до мережі ці користувачі автоматично отримують безкоштовний пакет послуг, щоб залишатися на зв’язку з рідними та оперативно отримувати важливу інформацію.
Раніше ми також публікували аналітику щодо найвигідніших тарифів трьох великих операторів. Деталі за посиланням: Київстар, Vodafone чи lifecell: найвигідніші тарифи мобільних операторів України у червні 2025 року.
Київстар знизив тарифи для своїх абонентів. Дізнайтесь, які зміни відбулись та що це означає для…
На Сонці відбулося потужне виверження, яке спричинило утворення "вогняного каньйону" в 400 тис. км. Вчені…
У Хорватії знайдено 2400-річний затонулий торговий корабель з антикварними артефактами. Знахідка містить амфори, кераміку та…
Galaxy S26 Ultra матиме тонший і яскравіший дисплей завдяки новітній CoE-технології, що покращить візуальні враження…
Собаки володіють феноменальними здібностями, здатні передбачати хвороби, вагітність та навіть стихійні лиха. Дослідження підтверджують їх…
Дізнайтеся, чому робота з ноутбуком на колінах може бути шкідливою для здоров'я та продуктивності.