Міністерство цифрової трансформації України запускає комплекс заходів для захисту абонентів від нав’язливих рекламних дзвінків і телефонного шахрайства. У межах нових правил оператори Київстар, Vodafone та lifecell поступово впровадять систему автоматичного відсіювання небажаних викликів.
Відтепер усі компанії, які здійснюють масові дзвінки, мають обов’язково реєструвати номери й укладати договори з мобільними операторами. Виклики з незареєстрованих або сумнівних номерів підлягатимуть автоматичному блокуванню.
Крім того, абоненти зможуть подавати скарги на конкретні номери, які надсилають спам-дзвінки, після чого ці контакти теж блокуватимуться.
Окрім боротьби зі спамом, Мінцифра ввела низку нововведень для підвищення якості телеком-послуг:
Мінцифра передбачила особливі гарантії для абонентів у регіонах, де тривають бойові дії. Їхній зв’язок не відключатимуть навіть за наявності боргу, а SIM-картки не блокуватимуть.
При першому підключенні до мережі ці користувачі автоматично отримують безкоштовний пакет послуг, щоб залишатися на зв’язку з рідними та оперативно отримувати важливу інформацію.
Раніше ми також публікували аналітику щодо найвигідніших тарифів трьох великих операторів. Деталі за посиланням: Київстар, Vodafone чи lifecell: найвигідніші тарифи мобільних операторів України у червні 2025 року.
Дізнайтесь, чому фонові GPS-додатки прискорюють розрядку батареї вашого смартфона та як це впливає на його…
Вчені відтворили вигляд римського торговця, що жив 1800 років тому, використовуючи 3D-модель черепа та древні…
29 червня 2025 року очікується низька геомагнітна активність — за даними Мeteoagent.com, K-індекс становить 2.7,…
Київстар анонсував нові вигідні тарифи, що зменшать витрати абонентів. Дізнайтеся, які зміни вас чекають!
Пельмені мають інше походження, ніж вважається. Історик Олександр Алфьоров розповідає про їх справжню батьківщину та…
Дослідження показує, що штучний інтелект може відмовлятися від відключення, що викликає занепокоєння щодо безпеки людей.