Міністерство цифрової трансформації України запускає комплекс заходів для захисту абонентів від нав’язливих рекламних дзвінків і телефонного шахрайства. У межах нових правил оператори Київстар, Vodafone та lifecell поступово впровадять систему автоматичного відсіювання небажаних викликів.
Відтепер усі компанії, які здійснюють масові дзвінки, мають обов’язково реєструвати номери й укладати договори з мобільними операторами. Виклики з незареєстрованих або сумнівних номерів підлягатимуть автоматичному блокуванню.
Крім того, абоненти зможуть подавати скарги на конкретні номери, які надсилають спам-дзвінки, після чого ці контакти теж блокуватимуться.
Окрім боротьби зі спамом, Мінцифра ввела низку нововведень для підвищення якості телеком-послуг:
Мінцифра передбачила особливі гарантії для абонентів у регіонах, де тривають бойові дії. Їхній зв’язок не відключатимуть навіть за наявності боргу, а SIM-картки не блокуватимуть.
При першому підключенні до мережі ці користувачі автоматично отримують безкоштовний пакет послуг, щоб залишатися на зв’язку з рідними та оперативно отримувати важливу інформацію.
Раніше ми також публікували аналітику щодо найвигідніших тарифів трьох великих операторів. Деталі за посиланням: Київстар, Vodafone чи lifecell: найвигідніші тарифи мобільних операторів України у червні 2025 року.
Досліджуємо, чому номери операторів Lifecell, Vodafone та Київстар перепродають, та як це впливає на користувачів…
Львів — одне з найвідоміших і найкрасивіших міст України, яке завжди було важливим культурним та…
Дізнайтеся, як швидко і просто очистити пам’ять Viber, не видаляючи чати і фото. Поради для…
Сьогодні, 10 серпня, очікується підвищена сонячна активність із K-індексом 4,7, що відповідає середньому рівню геомагнітної…
Дізнайтеся, як легко перейти на вигідніші тарифи Київстар і зекономити на зв'язку. Не пропустіть вигідні…
В Україні поховані два Папи Римські: Святий Климент І та Святий Мартин І. Дослідження розкриває…