Міністерство цифрової трансформації України запускає комплекс заходів для захисту абонентів від нав’язливих рекламних дзвінків і телефонного шахрайства. У межах нових правил оператори Київстар, Vodafone та lifecell поступово впровадять систему автоматичного відсіювання небажаних викликів.
Відтепер усі компанії, які здійснюють масові дзвінки, мають обов’язково реєструвати номери й укладати договори з мобільними операторами. Виклики з незареєстрованих або сумнівних номерів підлягатимуть автоматичному блокуванню.
Крім того, абоненти зможуть подавати скарги на конкретні номери, які надсилають спам-дзвінки, після чого ці контакти теж блокуватимуться.
Окрім боротьби зі спамом, Мінцифра ввела низку нововведень для підвищення якості телеком-послуг:
Мінцифра передбачила особливі гарантії для абонентів у регіонах, де тривають бойові дії. Їхній зв’язок не відключатимуть навіть за наявності боргу, а SIM-картки не блокуватимуть.
При першому підключенні до мережі ці користувачі автоматично отримують безкоштовний пакет послуг, щоб залишатися на зв’язку з рідними та оперативно отримувати важливу інформацію.
Раніше ми також публікували аналітику щодо найвигідніших тарифів трьох великих операторів. Деталі за посиланням: Київстар, Vodafone чи lifecell: найвигідніші тарифи мобільних операторів України у червні 2025 року.
Тимчасові чати ChatGPT можуть зникнути зовсім, ставлячи під загрозу доступ користувачів до інструменту. Читайте деталі.
Дізнайтеся, коли Чорнобиль стане безпечним для життя. Експерти оцінюють, що це можливо лише через 20…
Дослідження Microsoft виявило професії, які залишаться незмінними під впливом штучного інтелекту. Дізнайтесь більше!
Вчені розгадали, як РНК і амінокислоти могли формувати перші білки у воді, відкривши нові горизонти…
Vodafone в Україні стикається з різким падінням кількості абонентів. Досліджуємо основні причини цього феномену.
В додатку “Дія” презентували унікальну функцію, яка стане першою у світі. Дізнайтеся більше про нові…