Міністерство цифрової трансформації України запускає комплекс заходів для захисту абонентів від нав’язливих рекламних дзвінків і телефонного шахрайства. У межах нових правил оператори Київстар, Vodafone та lifecell поступово впровадять систему автоматичного відсіювання небажаних викликів.
Відтепер усі компанії, які здійснюють масові дзвінки, мають обов’язково реєструвати номери й укладати договори з мобільними операторами. Виклики з незареєстрованих або сумнівних номерів підлягатимуть автоматичному блокуванню.
Крім того, абоненти зможуть подавати скарги на конкретні номери, які надсилають спам-дзвінки, після чого ці контакти теж блокуватимуться.
Окрім боротьби зі спамом, Мінцифра ввела низку нововведень для підвищення якості телеком-послуг:
Мінцифра передбачила особливі гарантії для абонентів у регіонах, де тривають бойові дії. Їхній зв’язок не відключатимуть навіть за наявності боргу, а SIM-картки не блокуватимуть.
При першому підключенні до мережі ці користувачі автоматично отримують безкоштовний пакет послуг, щоб залишатися на зв’язку з рідними та оперативно отримувати важливу інформацію.
Раніше ми також публікували аналітику щодо найвигідніших тарифів трьох великих операторів. Деталі за посиланням: Київстар, Vodafone чи lifecell: найвигідніші тарифи мобільних операторів України у червні 2025 року.
Найстародавніші українські прізвища: коли вони виникли, що означали і які роди сягають корінням у XI–XIV…
Lifecell оновив умови акції «Гігабайти без кордонів». Дізнайтеся, скільки інтернету доступно у 35 країнах ЄС…
Дізнайтеся, як зарядити смартфон під час блекауту в Україні у 2025 році. Топ-9 дієвих способів:…
Київстар першим у Європі відкрив тестування технології Starlink Direct to Cell. Тепер абоненти можуть надсилати…
Магнітні бурі 24 листопада 2025 року: що прогнозує NOAA. Чи будуть збурення, як вплине космічна…
Які смартфони у 2025 році працюють найдовше без підзарядки? Рейтинг ТОП-6 моделей із рекордною автономністю,…