Компанія «Київстар» вдруге оголосила про запуск нових тарифів, які стануть актуальними для абонентів, що переходять до їхньої мережі через послугу MNP (перенесення номера). Ці пропозиції виглядають надзвичайно привабливо — ціни стартують від 100 гривень на місяць. Проте ця акція вже викликала хвилю незадоволення серед постійних користувачів, які за схожі послуги сплачують значно більше.
Компанія пропонує два основних варіанти:
Незважаючи на те, що нові тарифи спрямовані на залучення клієнтів, вони підкреслюють нерівність між умовами для нових і давніх користувачів:
Користувачі закликають компанію запровадити програми лояльності для постійних клієнтів, які дозволять їм також отримувати вигідні умови. Наразі ж акцент на нових абонентах викликає відчуття несправедливості й ставить під загрозу репутацію оператора.
Читайте також: Вслід за “Київстаром” ще один мобільний оператор піднімає ціни на тарифи
Чи зможе «Київстар» знайти баланс між залученням нових клієнтів і збереженням довіри постійних? Це питання залишається відкритим. Більше інформації можна знайти на офіційному сайті компанії.
Найстародавніші українські прізвища: коли вони виникли, що означали і які роди сягають корінням у XI–XIV…
Lifecell оновив умови акції «Гігабайти без кордонів». Дізнайтеся, скільки інтернету доступно у 35 країнах ЄС…
Дізнайтеся, як зарядити смартфон під час блекауту в Україні у 2025 році. Топ-9 дієвих способів:…
Київстар першим у Європі відкрив тестування технології Starlink Direct to Cell. Тепер абоненти можуть надсилати…
Магнітні бурі 24 листопада 2025 року: що прогнозує NOAA. Чи будуть збурення, як вплине космічна…
Які смартфони у 2025 році працюють найдовше без підзарядки? Рейтинг ТОП-6 моделей із рекордною автономністю,…