Найбільший оператор телекомунікацій України Київстар, який надає послуги мобільного зв’язку та передачі даних для понад 23,3 млн абонентів мобільного зв’язку, тепер розроблятиме індивідуальні сервіси, що включають у себе віртуальних помічників та інші рішення на основі штучного інтелекту.
Про це сказано на офіційному вебсайті оператора.
Так, телекомунікаційна компанія «Київстар» представила нову послугу зі створення віртуальних помічників на основі штучного інтелекту для бізнес-клієнтів. Це комплексне рішення «під ключ» враховує індивідуальні потреби кожного підприємства, допомагаючи швидше знаходити інформацію, підвищувати продуктивність, покращувати обслуговування клієнтів та збільшувати продажі.
Віртуальні асистенти можуть виконувати різні функції, такі як:
Послуга орієнтована на різні галузі, включаючи електронну торгівлю, ІТ, медичні послуги, агропромисловий комплекс, маркетинг і виробництво.
Вартість розробки ШІ-помічників визначається індивідуально після консультації з представниками «Київстар». Це дозволить кожному клієнту отримати максимально зручні та ефективні послуги, підлаштовані під їхні вимоги.
Літнє сонцестояння 2025 року відбудеться 21 червня. Дізнайтеся про несподівані факти та історію цього астрономічного…
Експерти розглянули, чи варто вимикати Wi-Fi-роутер на ніч, підкреслюючи плюси та мінуси. Зважайте на безпеку…
Вчені NASA попередили про можливе зіткнення астероїда 2024 YR4 з Місяцем. Ймовірність зросла до 4,3%,…
Відзначаємо 42 роки мобільному зв'язку! Дізнайтеся, як українець Мартін Купер змінив світ, створивши перший мобільний…
Археологи виявили унікальне 1000-річне поховання жінки-вікінга з собакою на острові Сенья в Норвегії.
lifecell закликав жителів міст підготуватися до чергових блекаутів, гарантуючи мобільний зв'язок до 10 годин без…