Найбільший оператор телекомунікацій України Київстар, який надає послуги мобільного зв’язку та передачі даних для понад 23,3 млн абонентів мобільного зв’язку, тепер розроблятиме індивідуальні сервіси, що включають у себе віртуальних помічників та інші рішення на основі штучного інтелекту.
Про це сказано на офіційному вебсайті оператора.
Так, телекомунікаційна компанія «Київстар» представила нову послугу зі створення віртуальних помічників на основі штучного інтелекту для бізнес-клієнтів. Це комплексне рішення «під ключ» враховує індивідуальні потреби кожного підприємства, допомагаючи швидше знаходити інформацію, підвищувати продуктивність, покращувати обслуговування клієнтів та збільшувати продажі.
Віртуальні асистенти можуть виконувати різні функції, такі як:
Послуга орієнтована на різні галузі, включаючи електронну торгівлю, ІТ, медичні послуги, агропромисловий комплекс, маркетинг і виробництво.
Вартість розробки ШІ-помічників визначається індивідуально після консультації з представниками «Київстар». Це дозволить кожному клієнту отримати максимально зручні та ефективні послуги, підлаштовані під їхні вимоги.
Telegram, Instagram, TikTok, Facebook і Chrome — найпопулярніші додатки серед українців, але саме вони найбільше…
Багато хто заряджає телефон перед сном і залишає його підключеним до ранку. Чи шкодить це…
12 листопада 2025 року Землю накрила сильна магнітна буря рівня G4. Вчені попереджають про збої…
У Швеції археологи знайшли підземне місто XVI століття — залишки давнього Ня-Льодесе, попередника Гетеборга. Знахідки…
Археологи у Казахстані знайшли унікальний меч сакського воїна віком понад 2 500 років. Зброя чудово…
8 листопада 2025 року очікується магнітна буря рівня G1–G2 через два потужні сонячні викиди. Прогноз…