Найбільший оператор телекомунікацій України Київстар, який надає послуги мобільного зв’язку та передачі даних для понад 23,3 млн абонентів мобільного зв’язку, тепер розроблятиме індивідуальні сервіси, що включають у себе віртуальних помічників та інші рішення на основі штучного інтелекту.
Про це сказано на офіційному вебсайті оператора.
Так, телекомунікаційна компанія «Київстар» представила нову послугу зі створення віртуальних помічників на основі штучного інтелекту для бізнес-клієнтів. Це комплексне рішення «під ключ» враховує індивідуальні потреби кожного підприємства, допомагаючи швидше знаходити інформацію, підвищувати продуктивність, покращувати обслуговування клієнтів та збільшувати продажі.
Віртуальні асистенти можуть виконувати різні функції, такі як:
Послуга орієнтована на різні галузі, включаючи електронну торгівлю, ІТ, медичні послуги, агропромисловий комплекс, маркетинг і виробництво.
Вартість розробки ШІ-помічників визначається індивідуально після консультації з представниками «Київстар». Це дозволить кожному клієнту отримати максимально зручні та ефективні послуги, підлаштовані під їхні вимоги.
Дослідження виявило тісний зв'язок між рівнем кисню та магнітним полем Землі за останні 540 млн…
В Україні найближчими днями очікується магнітна буря рівня G2, з найсильнішим ударом 7 липня. Підготовка…
Досліджуйте, як кішки спілкуються з людьми через нявкання. Дізнайтеся про його види та значення для…
Офтальмолог пояснив, скільки годин на день безпечно користуватися смартфоном для збереження зору. Важливі перерви та…
Вчені прогнозують епідемію короткозорості через збільшення випадків у молодих людей та вплив екології і гаджетів.
Дізнайтесь, чому варто класти смартфон екраном донизу: економія батареї, повага до співрозмовників та більше часу…