Найбільший оператор телекомунікацій України Київстар, який надає послуги мобільного зв’язку та передачі даних для понад 23,3 млн абонентів мобільного зв’язку, тепер розроблятиме індивідуальні сервіси, що включають у себе віртуальних помічників та інші рішення на основі штучного інтелекту.
Про це сказано на офіційному вебсайті оператора.
Так, телекомунікаційна компанія «Київстар» представила нову послугу зі створення віртуальних помічників на основі штучного інтелекту для бізнес-клієнтів. Це комплексне рішення «під ключ» враховує індивідуальні потреби кожного підприємства, допомагаючи швидше знаходити інформацію, підвищувати продуктивність, покращувати обслуговування клієнтів та збільшувати продажі.
Віртуальні асистенти можуть виконувати різні функції, такі як:
Послуга орієнтована на різні галузі, включаючи електронну торгівлю, ІТ, медичні послуги, агропромисловий комплекс, маркетинг і виробництво.
Вартість розробки ШІ-помічників визначається індивідуально після консультації з представниками «Київстар». Це дозволить кожному клієнту отримати максимально зручні та ефективні послуги, підлаштовані під їхні вимоги.
Найстародавніші українські прізвища: коли вони виникли, що означали і які роди сягають корінням у XI–XIV…
Lifecell оновив умови акції «Гігабайти без кордонів». Дізнайтеся, скільки інтернету доступно у 35 країнах ЄС…
Дізнайтеся, як зарядити смартфон під час блекауту в Україні у 2025 році. Топ-9 дієвих способів:…
Київстар першим у Європі відкрив тестування технології Starlink Direct to Cell. Тепер абоненти можуть надсилати…
Магнітні бурі 24 листопада 2025 року: що прогнозує NOAA. Чи будуть збурення, як вплине космічна…
Які смартфони у 2025 році працюють найдовше без підзарядки? Рейтинг ТОП-6 моделей із рекордною автономністю,…