Найбільший оператор телекомунікацій України Київстар, який надає послуги мобільного зв’язку та передачі даних для понад 23,3 млн абонентів мобільного зв’язку, тепер розроблятиме індивідуальні сервіси, що включають у себе віртуальних помічників та інші рішення на основі штучного інтелекту.
Про це сказано на офіційному вебсайті оператора.
Так, телекомунікаційна компанія «Київстар» представила нову послугу зі створення віртуальних помічників на основі штучного інтелекту для бізнес-клієнтів. Це комплексне рішення «під ключ» враховує індивідуальні потреби кожного підприємства, допомагаючи швидше знаходити інформацію, підвищувати продуктивність, покращувати обслуговування клієнтів та збільшувати продажі.
Віртуальні асистенти можуть виконувати різні функції, такі як:
Послуга орієнтована на різні галузі, включаючи електронну торгівлю, ІТ, медичні послуги, агропромисловий комплекс, маркетинг і виробництво.
Вартість розробки ШІ-помічників визначається індивідуально після консультації з представниками «Київстар». Це дозволить кожному клієнту отримати максимально зручні та ефективні послуги, підлаштовані під їхні вимоги.
Вчені назвали продукти, які шкодять мозку та сприяють захворюванням, зокрема хворобі Альцгеймера. Позбавтесь небезпечних складів…
Київстар — найбільший мобільний оператор України, який традиційно пропонує широкий вибір тарифів для різних категорій…
За даними сервісу MeteoAgent, 18 серпня 2025 року геомагнітна обстановка буде максимально спокійною. Індекс активності…
Додаток Дія суттєво оновиться. Дізнайтеся про нові функції та покращення, які спростять життя українцям.
В Україні зростає загроза від екзотичних комах, які можуть нашкодити природі та здоров’ю людей. Екологи…
Дію закриють на кілька днів. Українців просять не планувати операції в цей період. Залишайтеся в…