Найбільший оператор телекомунікацій України Київстар, який надає послуги мобільного зв’язку та передачі даних для понад 23,3 млн абонентів мобільного зв’язку, тепер розроблятиме індивідуальні сервіси, що включають у себе віртуальних помічників та інші рішення на основі штучного інтелекту.
Про це сказано на офіційному вебсайті оператора.
Так, телекомунікаційна компанія «Київстар» представила нову послугу зі створення віртуальних помічників на основі штучного інтелекту для бізнес-клієнтів. Це комплексне рішення «під ключ» враховує індивідуальні потреби кожного підприємства, допомагаючи швидше знаходити інформацію, підвищувати продуктивність, покращувати обслуговування клієнтів та збільшувати продажі.
Віртуальні асистенти можуть виконувати різні функції, такі як:
Послуга орієнтована на різні галузі, включаючи електронну торгівлю, ІТ, медичні послуги, агропромисловий комплекс, маркетинг і виробництво.
Вартість розробки ШІ-помічників визначається індивідуально після консультації з представниками «Київстар». Це дозволить кожному клієнту отримати максимально зручні та ефективні послуги, підлаштовані під їхні вимоги.
Китайські вчені планують амбіційну місію на супутник Сатурна Енцелад для пошуку ознак життя, використовуючи бурильник…
Ворони можуть роками мститися людям, пам'ятаючи обличчя загроз. Дослідження показали їхню здатність до соціального навчання…
Астрономи дослідили, що в видимому Всесвіті існує від 100 до 200 млрд галактик, а загалом…
На місці Каховського водосховища восстанавливается природа: з'явився найбільший у Європі ліс і повернувся осетер. Учені…
Дізнайтеся, чому смартфони перегріваються і як це впливає на їх акумулятор та продуктивність.
У неділю, 8 вересня, жителі Азії, Європи та Африки зможуть спостерігати "кривавий місяць" під час…