Найбільший оператор телекомунікацій України Київстар, який надає послуги мобільного зв’язку та передачі даних для понад 23,3 млн абонентів мобільного зв’язку, тепер розроблятиме індивідуальні сервіси, що включають у себе віртуальних помічників та інші рішення на основі штучного інтелекту.
Про це сказано на офіційному вебсайті оператора.
Так, телекомунікаційна компанія «Київстар» представила нову послугу зі створення віртуальних помічників на основі штучного інтелекту для бізнес-клієнтів. Це комплексне рішення «під ключ» враховує індивідуальні потреби кожного підприємства, допомагаючи швидше знаходити інформацію, підвищувати продуктивність, покращувати обслуговування клієнтів та збільшувати продажі.
Віртуальні асистенти можуть виконувати різні функції, такі як:
Послуга орієнтована на різні галузі, включаючи електронну торгівлю, ІТ, медичні послуги, агропромисловий комплекс, маркетинг і виробництво.
Вартість розробки ШІ-помічників визначається індивідуально після консультації з представниками «Київстар». Це дозволить кожному клієнту отримати максимально зручні та ефективні послуги, підлаштовані під їхні вимоги.
Офіційної причини відмови від проєкту Apple не озвучує.
Відвідувачі музею мають змогу не лише побачити унікальні археологічні артефакти, а й дізнатися більше про…
У суботу, 24 травня, у соцмережі X стався збій.
Американські вчені з Університету Дьюка зробили відкриття, яке може змінити уявлення про хімічні процеси у…
Lumma Stealer викрадає паролі, файли, криптогаманці та іншу конфіденційну інформацію з браузерів (Chromium, Mozilla, Edge).
У Єрусалимі знайшли золоте кільце, якому понад 2300 років - і спершу прийняли за сучасне.