Найбільший оператор телекомунікацій України Київстар, який надає послуги мобільного зв’язку та передачі даних для понад 23,3 млн абонентів мобільного зв’язку, тепер розроблятиме індивідуальні сервіси, що включають у себе віртуальних помічників та інші рішення на основі штучного інтелекту.
Про це сказано на офіційному вебсайті оператора.
Так, телекомунікаційна компанія «Київстар» представила нову послугу зі створення віртуальних помічників на основі штучного інтелекту для бізнес-клієнтів. Це комплексне рішення «під ключ» враховує індивідуальні потреби кожного підприємства, допомагаючи швидше знаходити інформацію, підвищувати продуктивність, покращувати обслуговування клієнтів та збільшувати продажі.
Віртуальні асистенти можуть виконувати різні функції, такі як:
Послуга орієнтована на різні галузі, включаючи електронну торгівлю, ІТ, медичні послуги, агропромисловий комплекс, маркетинг і виробництво.
Вартість розробки ШІ-помічників визначається індивідуально після консультації з представниками «Київстар». Це дозволить кожному клієнту отримати максимально зручні та ефективні послуги, підлаштовані під їхні вимоги.
Тариф "LOVE UA Магніт Контракт" - чудовий варіант для тих, хто активно користується інтернетом, дивиться…
Давні українські прізвища, що були пов'язані з модою, часто відображали особливості зовнішності, звички чи соціальний…
Очікується, що у неділю, 4 травня, геомагнітне поле буде від спокійного до активного рівня.
Вчені вважають, що розуміння критеріїв краси допоможе людям краще піклуватися про свою зовнішність і підвищити…
Експерти розробили ефективну послідовність дій для вирішення проблем з Wi-Fi, що допоможе швидко відновити з’єднання…
Дана розробка відкриває нові можливості моніторингу небезпечних об’єктів у навколоземному просторі.