Найбільший оператор телекомунікацій України Київстар, який надає послуги мобільного зв’язку та передачі даних для понад 23,3 млн абонентів мобільного зв’язку, тепер розроблятиме індивідуальні сервіси, що включають у себе віртуальних помічників та інші рішення на основі штучного інтелекту.
Про це сказано на офіційному вебсайті оператора.
Так, телекомунікаційна компанія «Київстар» представила нову послугу зі створення віртуальних помічників на основі штучного інтелекту для бізнес-клієнтів. Це комплексне рішення «під ключ» враховує індивідуальні потреби кожного підприємства, допомагаючи швидше знаходити інформацію, підвищувати продуктивність, покращувати обслуговування клієнтів та збільшувати продажі.
Віртуальні асистенти можуть виконувати різні функції, такі як:
Послуга орієнтована на різні галузі, включаючи електронну торгівлю, ІТ, медичні послуги, агропромисловий комплекс, маркетинг і виробництво.
Вартість розробки ШІ-помічників визначається індивідуально після консультації з представниками «Київстар». Це дозволить кожному клієнту отримати максимально зручні та ефективні послуги, підлаштовані під їхні вимоги.
У неділю, 27 липня 2025 року, на Землі очікується магнітна буря високої сили. Згідно з…
На дні колишнього Каховського водосховища виявлені небезпечні забруднення, які можуть мати негативний вплив на рослини…
Дізнайтеся, чому ваш смартфон розряджається вночі та знайдіть ефективні способи для вирішення цієї проблеми.
Науковці підтвердили, що Земля обертається швидше, а 10 липня 2025 року став найкоротшим днем. Ожидаются…
Дізнайтеся, які предмети побуту заважають Wi-Fi сигналу від роутера та як їх уникати для кращого…
Вчені спрогнозували, що наша Сонячна система може зникнути через 5 мільярдів років внаслідок згасання Сонця,…