Найбільший оператор телекомунікацій України Київстар, який надає послуги мобільного зв’язку та передачі даних для понад 23,3 млн абонентів мобільного зв’язку, тепер розроблятиме індивідуальні сервіси, що включають у себе віртуальних помічників та інші рішення на основі штучного інтелекту.
Про це сказано на офіційному вебсайті оператора.
Так, телекомунікаційна компанія «Київстар» представила нову послугу зі створення віртуальних помічників на основі штучного інтелекту для бізнес-клієнтів. Це комплексне рішення «під ключ» враховує індивідуальні потреби кожного підприємства, допомагаючи швидше знаходити інформацію, підвищувати продуктивність, покращувати обслуговування клієнтів та збільшувати продажі.
Віртуальні асистенти можуть виконувати різні функції, такі як:
Послуга орієнтована на різні галузі, включаючи електронну торгівлю, ІТ, медичні послуги, агропромисловий комплекс, маркетинг і виробництво.
Вартість розробки ШІ-помічників визначається індивідуально після консультації з представниками «Київстар». Це дозволить кожному клієнту отримати максимально зручні та ефективні послуги, підлаштовані під їхні вимоги.
Втомилися від бездумного перегляду коротких відео? YouTube вирішив допомогти.
Це відкриття може змінити наше розуміння смакових відчуттів і вплинути на подальші дослідження в галузі…
Новий, поки що не названий смартфон, буде орієнтований на бюджетний сегмент і оснащений камерою із…
Це одна з наймасштабніших метеоритних знахідок у Європі — і вона відкриває нову сторінку в…
У матеріалі — покрокова інструкція, як безпечно повернути смартфону стабільну зарядку, звільнивши його від пилу.
Дослідники сподіваються, що ці нові знання допоможуть прогнозувати появу феномену у просторі та часі, а…