Categories: Новини

Київстар пропонує індивідуальний тариф: що відомо про нову послугу мобільного оператора

Найбільший оператор телекомунікацій України Київстар, який надає послуги мобільного зв’язку та передачі даних для понад 23,3 млн абонентів мобільного зв’язку, тепер розроблятиме індивідуальні сервіси, що включають у себе віртуальних помічників та інші рішення на основі штучного інтелекту.

​Про це сказано на офіційному вебсайті оператора.

Так, телекомунікаційна компанія «Київстар» представила нову послугу зі створення віртуальних помічників на основі штучного інтелекту для бізнес-клієнтів. Це комплексне рішення «під ключ» враховує індивідуальні потреби кожного підприємства, допомагаючи швидше знаходити інформацію, підвищувати продуктивність, покращувати обслуговування клієнтів та збільшувати продажі. ​

Віртуальні асистенти можуть виконувати різні функції, такі як:​

  1. Консультування на сайті: Асистент інтегрується на вебсайт компанії, відповідає на запитання клієнтів щодо товарів та послуг, допомагає з підбором відповідно до запитів.​
  2. Аналіз відгуків: Збір, обробка та групування відгуків з різних джерел, надання результатів для розуміння думки клієнтів про продукти чи послуги.​
  3. Підвищення продуктивності працівників: Створення чат-бота, який працює на внутрішній базі знань та зовнішніх джерелах, допомагає працівникам швидко знаходити потрібну інформацію, навчатися та ефективно працювати з клієнтами.​
  4. Відстежування трендів та новин ринку: Аналіз даних для виявлення нових тенденцій і змін на ринку, надання корисних рекомендацій для стратегічних рішень.​

Послуга орієнтована на різні галузі, включаючи електронну торгівлю, ІТ, медичні послуги, агропромисловий комплекс, маркетинг і виробництво.

Вартість розробки ШІ-помічників визначається індивідуально після консультації з представниками «Київстар». Це дозволить кожному клієнту отримати максимально зручні та ефективні послуги, підлаштовані під їхні вимоги.

Оксана Гапончук

Recent Posts

Найстародавніші українські прізвища: хто і коли їх почав носити, та що вони означали насправді

Найстародавніші українські прізвища: коли вони виникли, що означали і які роди сягають корінням у XI–XIV…

5 днів ago

З сьогоднішнього дня Lifecell дає більше інтернету для абонентів у 35 країнах світу

Lifecell оновив умови акції «Гігабайти без кордонів». Дізнайтеся, скільки інтернету доступно у 35 країнах ЄС…

7 днів ago

Способи зарядки смартфона під час відключення світла в Україні

Дізнайтеся, як зарядити смартфон під час блекауту в Україні у 2025 році. Топ-9 дієвих способів:…

1 тиждень ago

Київстар почав тестувати Starlink Direct to Cell: супутниковий зв’язок тепер доступний кожному абоненту

Київстар першим у Європі відкрив тестування технології Starlink Direct to Cell. Тепер абоненти можуть надсилати…

1 тиждень ago

Прогноз магнітних бур на 24 листопада 2025 року: чого чекати українцям

Магнітні бурі 24 листопада 2025 року: що прогнозує NOAA. Чи будуть збурення, як вплине космічна…

1 тиждень ago

Топ-6 смартфонів 2025 року, які тримають заряд найдовше

Які смартфони у 2025 році працюють найдовше без підзарядки? Рейтинг ТОП-6 моделей із рекордною автономністю,…

1 тиждень ago