Найбільший оператор телекомунікацій України Київстар, який надає послуги мобільного зв’язку та передачі даних для понад 23,3 млн абонентів мобільного зв’язку, тепер розроблятиме індивідуальні сервіси, що включають у себе віртуальних помічників та інші рішення на основі штучного інтелекту.
Про це сказано на офіційному вебсайті оператора.
Так, телекомунікаційна компанія «Київстар» представила нову послугу зі створення віртуальних помічників на основі штучного інтелекту для бізнес-клієнтів. Це комплексне рішення «під ключ» враховує індивідуальні потреби кожного підприємства, допомагаючи швидше знаходити інформацію, підвищувати продуктивність, покращувати обслуговування клієнтів та збільшувати продажі.
Віртуальні асистенти можуть виконувати різні функції, такі як:
Послуга орієнтована на різні галузі, включаючи електронну торгівлю, ІТ, медичні послуги, агропромисловий комплекс, маркетинг і виробництво.
Вартість розробки ШІ-помічників визначається індивідуально після консультації з представниками «Київстар». Це дозволить кожному клієнту отримати максимально зручні та ефективні послуги, підлаштовані під їхні вимоги.
Вчені відкрили новий тип льоду "Лід XXI", який залишається твердим при кімнатній температурі завдяки високому…
Дізнайтеся, як прискорити зарядку вашого iPhone з 9 простими прийомами, щоб використовувати гаджет максимально ефективно.
На Сонці стався потужний корональний викид, але Земля не зазнає впливу. Магнітне поле залишається спокійним.…
Київстар закликав абонентів підготуватися до можливих змін у зв’язку. Необхідна інформація для безперебійного користування.
Вчені стверджують, що людська діяльність може призвести до шостого масового вимирання на Землі. Святе збереження…
Французькі математики стверджують, що наука доводить існування Бога. Їхня книга базується на думках 62 Нобелівських…