Categories: Новини

Facebook запровадив монетизацію Stories: як працює нова “спокуса” для блогерів із TikTok

Facebook оголосив про нову можливість для авторів контенту заробляти гроші за перегляди їхніх Stories. Ця можливість доступна глобально для учасників програми монетизації Facebook Content Monetization.

Про це повідомляє Facebook.

Так, тепер творці контенту можуть заробляти на переглядах своїх публічних Stories, публікуючи в них відеорецепти або короткі ролики про повсякденне життя. Розмір виплат залежить від популярності публікацій, а для початку монетизації не потрібно досягати певного порогу переглядів.

Читайте також: Скандал навколо Google: користувачі виявили, що популярний додаток за ними шпигує

При цьому учасники програми Facebook Content Monetization, які вже активували монетизацію контенту, не потребують додаткових налаштувань для використання нової функції.

А от автори, які ще не є учасниками, можуть подати заявку на участь через офіційний вебсайт -Facebook планує відкрити реєстрацію для нових учасників у 2025 році.

Зазначимо, що нова функція Monetization for Stories (Монетизація історій) являється частиною зусиль Meta щодо залучення авторів з інших платформ, таких як TikTok, пропонуючи їм бонуси, контентні угоди та підтримку розвитку спільнот.

Нагадаємо, що на сьогоднішній день в Facebook є 5 основних способів монетизації:

  • Branded Content (Брендований контент) – співпраця з брендами, коли компанії платять авторам за рекламу їхніх товарів або послуг.
  • In-Stream Ads (Відеореклама) – реклама, що вставляється у відео під час перегляду. Автор отримує частину прибутку від показів.
  • Reels Play Bonus (Бонусна програма для Reels) – винагороди за популярні короткі відео (Reels).
  • Stars (Зірки Facebook) – система донатів, де глядачі можуть купувати “зірки” та надсилати їх авторам під час прямих ефірів.
  • Subscriptions (Підписки) – можливість запропонувати користувачам платну підписку на ексклюзивний контент.

Так, з моменту запуску монетизації у 2017 році Facebook оплатив контент понад 4 мільйонам авторів.

Читайте також: Xiaomi представила Redmi Note 14S: чим цікава новинка

Що ж стосується минулого року, то у 2024 році автори заробили в соцмережі понад 2 мільярди доларів, а виплати за короткі відео зросли на 80%.

Оксана Гапончук

Recent Posts

Небезпечне мистецтво: вчені виявили на давній масці в Саккарі сліди рідкісного токсичного пігменту

За словами вчених, для таких артефактів греко-римського періоду це велика рідкість.

38 хвилин ago

OpenAI створює соцмережу майбутнього: що відомо

Нова соціальна мережа буде інтегрована з можливостями генерації зображень за допомогою ChatGPT.

2 години ago

Льодовики на Евересті “волають не своїми голосами”: вчені зафіксували моторошне явище

Навколо Евересту чути дивні звуки, які змусили вчених розібратися, звідки вони з'являються.

9 години ago

Google ускладнює доступ до даних: що відомо про автоперезавантаження Android-пристроїв

Google заявила, що новий інструмент не вплине на інші пристрої Android, такі як телевізори та…

10 години ago

Не ковчег Ноя, а холодильник NASA: вразливі види Землі хочуть зберегти у біосховищі

Проєкт передбачає використання кріоконсервації - технології, яка дозволяє заморожувати біоматеріали на тисячі років при наднизьких…

11 години ago

Зарядив і забув: один з виробників презентував смартфон з батареєю на 8000 мАг, подробиці

Honor анонсувала середньобюджетний Honor Power з батарейкою 8000 мАг.

11 години ago