Categories: Новини

Facebook запровадив монетизацію Stories: як працює нова “спокуса” для блогерів із TikTok

Facebook оголосив про нову можливість для авторів контенту заробляти гроші за перегляди їхніх Stories. Ця можливість доступна глобально для учасників програми монетизації Facebook Content Monetization.

Про це повідомляє Facebook.

Так, тепер творці контенту можуть заробляти на переглядах своїх публічних Stories, публікуючи в них відеорецепти або короткі ролики про повсякденне життя. Розмір виплат залежить від популярності публікацій, а для початку монетизації не потрібно досягати певного порогу переглядів.

Читайте також: Скандал навколо Google: користувачі виявили, що популярний додаток за ними шпигує

При цьому учасники програми Facebook Content Monetization, які вже активували монетизацію контенту, не потребують додаткових налаштувань для використання нової функції.

А от автори, які ще не є учасниками, можуть подати заявку на участь через офіційний вебсайт -Facebook планує відкрити реєстрацію для нових учасників у 2025 році.

Зазначимо, що нова функція Monetization for Stories (Монетизація історій) являється частиною зусиль Meta щодо залучення авторів з інших платформ, таких як TikTok, пропонуючи їм бонуси, контентні угоди та підтримку розвитку спільнот.

Нагадаємо, що на сьогоднішній день в Facebook є 5 основних способів монетизації:

  • Branded Content (Брендований контент) – співпраця з брендами, коли компанії платять авторам за рекламу їхніх товарів або послуг.
  • In-Stream Ads (Відеореклама) – реклама, що вставляється у відео під час перегляду. Автор отримує частину прибутку від показів.
  • Reels Play Bonus (Бонусна програма для Reels) – винагороди за популярні короткі відео (Reels).
  • Stars (Зірки Facebook) – система донатів, де глядачі можуть купувати “зірки” та надсилати їх авторам під час прямих ефірів.
  • Subscriptions (Підписки) – можливість запропонувати користувачам платну підписку на ексклюзивний контент.

Так, з моменту запуску монетизації у 2017 році Facebook оплатив контент понад 4 мільйонам авторів.

Читайте також: Xiaomi представила Redmi Note 14S: чим цікава новинка

Що ж стосується минулого року, то у 2024 році автори заробили в соцмережі понад 2 мільярди доларів, а виплати за короткі відео зросли на 80%.

Оксана Гапончук

Recent Posts

Android наздоганяє iPhone: зведення повідомлень у месенджерах стане реальністю завдяки ШІ

Android-смартфони скоро отримають одну з нових функцій iPhone.

4 години ago

Рекордний день космонавтики: п’ять запусків за 12 годин і всі успішні

У космонавтиці зафіксовано рекордну інтенсивність запусків: п'ять ракет-носіїв було запущено за 12 годин та 32…

5 години ago

“Кривавий Місяць” із космосу: Firefly Aerospace опублікувала неймовірні кадри затемнення

Комерційний місячний апарат Blue Ghost зняв перший в історії знімок сонячного затемнення з Місяця.

6 години ago

Вчені встановили, скільки отрути міститься в людському тілі

Вчені розповіли, скільки отрути міститься в людському тілі.

7 години ago

Google відмовляється від Assistant: що це означає для користувачів

Google офіційно оголосила про припинення підтримки Google Assistant, представленого у 2016 році, на користь нового…

8 години ago

Циклон “Альфред” виявив фрагменти стародавніх суден XIX століття на узбережжі Австралії

Ці знахідки дозволяють заглянути в морську історію Австралії та відкрити нові таємниці, приховані під водою…

9 години ago