Компанія Google знову підкоригувала свій пошуковий сервіс у Європі, аби відповідати новим законодавчим вимогам. Цього разу зміни викликані ухваленням Закону про цифрові ринки ЄС, який зобов’язує компанії, зокрема Google, адаптувати свої алгоритми.
За минулий рік Google реалізувала понад 20 змін у Google Search. Однією з ключових змін стало запровадження спеціальних форматів, які роблять безкоштовні сайти для порівняння більш помітними та привабливими для користувачів. Однак, разом з цим, деякі зручні функції на сторінках результатів пошуку були усунені, що викликало чимало запитань серед користувачів.
Ці зміни негативно позначилися на досвіді європейських користувачів Google. Наприклад, великі туристичні онлайн-агрегатори та сайти для порівняння отримали вигоду від нових правил, тоді як авіакомпанії, готельні оператори та малі ритейлери зазнали втрат у трафіку.
Щоб зробити вибір між результатами пошуку простішим, Google запровадила блоки однакового формату. Це дозволяє користувачам швидко орієнтуватися в різноманітності інформації та легше знаходити те, що їм потрібно. Також з’явилися нові формати, що показують більше деталей про вміст сайтів, роблячи результати ще більш інформативними.
Дізнайтеся, коли очікується реліз Google Pixel 10, які його характеристики та перші фото новинки, що…
На Кіліманджаро виявлено унікальний гігантський хрестовник, що росте лише там. Ця рослина вражає своєю адаптацією…
Vodafone надає безкоштовні 10 ГБ інтернету та 100 хвилин дзвінків за кордоном до кінця року…
Вчені показали обладунки римських легіонерів, що служили в містах Півдня України, зокрема, у Тірі та…
Вчені виявили гігантську підземну губку у Орегоні, що може стати порятунком від посухи, містячи 81…
Священик з Тернопільщини знайшов глечик з монетами XIX століття на подвір'ї. Цікава знахідка та історія…