Компанія Google знову підкоригувала свій пошуковий сервіс у Європі, аби відповідати новим законодавчим вимогам. Цього разу зміни викликані ухваленням Закону про цифрові ринки ЄС, який зобов’язує компанії, зокрема Google, адаптувати свої алгоритми.
За минулий рік Google реалізувала понад 20 змін у Google Search. Однією з ключових змін стало запровадження спеціальних форматів, які роблять безкоштовні сайти для порівняння більш помітними та привабливими для користувачів. Однак, разом з цим, деякі зручні функції на сторінках результатів пошуку були усунені, що викликало чимало запитань серед користувачів.
Ці зміни негативно позначилися на досвіді європейських користувачів Google. Наприклад, великі туристичні онлайн-агрегатори та сайти для порівняння отримали вигоду від нових правил, тоді як авіакомпанії, готельні оператори та малі ритейлери зазнали втрат у трафіку.
Щоб зробити вибір між результатами пошуку простішим, Google запровадила блоки однакового формату. Це дозволяє користувачам швидко орієнтуватися в різноманітності інформації та легше знаходити те, що їм потрібно. Також з’явилися нові формати, що показують більше деталей про вміст сайтів, роблячи результати ще більш інформативними.
Гігантську сколопендру знайшли на Дніпропетровщині.
Питання підвищення тарифів залишається болючим для багатьох користувачів, які наразі шукають альтернативні варіанти зв’язку.
Українські прізвища з польським корінням є свідченням історичних процесів та культурних впливів, які формували українську…
В понеділок, 17 березня, Землю накриє магнітна буря, через збільшення сонячної активності.
Коали - це одні з найбільших сонь серед тварин, і їхня здатність спати до 20…
Точні терміни оновлення можуть відрізнятися залежно від регіону та моделі пристрою.