Компанія Google знову підкоригувала свій пошуковий сервіс у Європі, аби відповідати новим законодавчим вимогам. Цього разу зміни викликані ухваленням Закону про цифрові ринки ЄС, який зобов’язує компанії, зокрема Google, адаптувати свої алгоритми.
За минулий рік Google реалізувала понад 20 змін у Google Search. Однією з ключових змін стало запровадження спеціальних форматів, які роблять безкоштовні сайти для порівняння більш помітними та привабливими для користувачів. Однак, разом з цим, деякі зручні функції на сторінках результатів пошуку були усунені, що викликало чимало запитань серед користувачів.
Ці зміни негативно позначилися на досвіді європейських користувачів Google. Наприклад, великі туристичні онлайн-агрегатори та сайти для порівняння отримали вигоду від нових правил, тоді як авіакомпанії, готельні оператори та малі ритейлери зазнали втрат у трафіку.
Щоб зробити вибір між результатами пошуку простішим, Google запровадила блоки однакового формату. Це дозволяє користувачам швидко орієнтуватися в різноманітності інформації та легше знаходити те, що їм потрібно. Також з’явилися нові формати, що показують більше деталей про вміст сайтів, роблячи результати ще більш інформативними.
Дізнайтеся, як розпізнати телефонних шахраїв за кодами номерів та уникнути обману. Будьте пильними та зберігайте…
У 2025 році ноутбук став незамінним інструментом для роботи, навчання та повсякденних завдань для українців.…
Вчені відтворили вигляд жінки з "короной з равликів", яка жила 7000 років тому в Нижній…
lifecell запровадив технологію Number Sharing, яка дозволяє використовувати смартгодинник з основним номером. Дзвінки, SMS і…
Цього тижня українці можуть спостерігати за супутниками Starlink, які пролетять над країною. Дізнайтесь, коли і…
Дізнайтеся, як монетизувати TikTok в Україні: співпраця з брендами, продаж товарів, лайв-стріми та партнерські програми.