Компанія Google знову підкоригувала свій пошуковий сервіс у Європі, аби відповідати новим законодавчим вимогам. Цього разу зміни викликані ухваленням Закону про цифрові ринки ЄС, який зобов’язує компанії, зокрема Google, адаптувати свої алгоритми.
За минулий рік Google реалізувала понад 20 змін у Google Search. Однією з ключових змін стало запровадження спеціальних форматів, які роблять безкоштовні сайти для порівняння більш помітними та привабливими для користувачів. Однак, разом з цим, деякі зручні функції на сторінках результатів пошуку були усунені, що викликало чимало запитань серед користувачів.
Ці зміни негативно позначилися на досвіді європейських користувачів Google. Наприклад, великі туристичні онлайн-агрегатори та сайти для порівняння отримали вигоду від нових правил, тоді як авіакомпанії, готельні оператори та малі ритейлери зазнали втрат у трафіку.
Щоб зробити вибір між результатами пошуку простішим, Google запровадила блоки однакового формату. Це дозволяє користувачам швидко орієнтуватися в різноманітності інформації та легше знаходити те, що їм потрібно. Також з’явилися нові формати, що показують більше деталей про вміст сайтів, роблячи результати ще більш інформативними.
Вчені з Каліфорнійського університету виявили, що білок фібромодулін (FMOD) здатний запобігати утворенню шрамів після травм.…
Поточні розрахунки траєкторії свідчать про те, що 2002 JX8 пролетить повз Землю без будь-якої небезпеки.
"Видалено" - не означає "знищено"?
Вчені з Північно-Східного університету ( США ) припустили, що вікове зниження фізичної активності пов'язане не…
Тема про те, як українські прізвища могли виникати від особистих рис, зокрема — неохайності, є…
У річках Колорадо помічено агресивного "загарбника" - іржавого рака, який загрожує місцевій екосистемі.