Компанія Google знову підкоригувала свій пошуковий сервіс у Європі, аби відповідати новим законодавчим вимогам. Цього разу зміни викликані ухваленням Закону про цифрові ринки ЄС, який зобов’язує компанії, зокрема Google, адаптувати свої алгоритми.
За минулий рік Google реалізувала понад 20 змін у Google Search. Однією з ключових змін стало запровадження спеціальних форматів, які роблять безкоштовні сайти для порівняння більш помітними та привабливими для користувачів. Однак, разом з цим, деякі зручні функції на сторінках результатів пошуку були усунені, що викликало чимало запитань серед користувачів.
Ці зміни негативно позначилися на досвіді європейських користувачів Google. Наприклад, великі туристичні онлайн-агрегатори та сайти для порівняння отримали вигоду від нових правил, тоді як авіакомпанії, готельні оператори та малі ритейлери зазнали втрат у трафіку.
Щоб зробити вибір між результатами пошуку простішим, Google запровадила блоки однакового формату. Це дозволяє користувачам швидко орієнтуватися в різноманітності інформації та легше знаходити те, що їм потрібно. Також з’явилися нові формати, що показують більше деталей про вміст сайтів, роблячи результати ще більш інформативними.
lifecell зафіксував ціни на акційні тарифи до кінця 2025 року в рамках акції "сТОП-ціна". Деталі…
Дізнайтеся, які українські прізвища захищають від нечистої сили. Перевірте своє та своєї родини у нашому…
Вчені прогнозують спокійний січень 2025 року, але очікуються короткі магнітні бурі. Дізнайтеся про вплив на…
У січні жителі Землі можуть спостерігати унікальний парад чотирьох яскравих планет: Венери, Сатурна, Юпітера та…
Вчені попереджають про небезпеку, що Антарктида може стати "вогняною землею" через активність підльодовикових вулканів при…
Весна на Марсі: морозні лавини, газові гейзери та унікальні природні явища. Дослідження показують, як змінюється…