Компанія Google знову підкоригувала свій пошуковий сервіс у Європі, аби відповідати новим законодавчим вимогам. Цього разу зміни викликані ухваленням Закону про цифрові ринки ЄС, який зобов’язує компанії, зокрема Google, адаптувати свої алгоритми.
За минулий рік Google реалізувала понад 20 змін у Google Search. Однією з ключових змін стало запровадження спеціальних форматів, які роблять безкоштовні сайти для порівняння більш помітними та привабливими для користувачів. Однак, разом з цим, деякі зручні функції на сторінках результатів пошуку були усунені, що викликало чимало запитань серед користувачів.
Ці зміни негативно позначилися на досвіді європейських користувачів Google. Наприклад, великі туристичні онлайн-агрегатори та сайти для порівняння отримали вигоду від нових правил, тоді як авіакомпанії, готельні оператори та малі ритейлери зазнали втрат у трафіку.
Щоб зробити вибір між результатами пошуку простішим, Google запровадила блоки однакового формату. Це дозволяє користувачам швидко орієнтуватися в різноманітності інформації та легше знаходити те, що їм потрібно. Також з’явилися нові формати, що показують більше деталей про вміст сайтів, роблячи результати ще більш інформативними.
Магнітні бурі часто викликають занепокоєння, адже вони можуть впливати як на роботу техніки, так і…
В Африці виявили новий вид давніх предків людини. Знайдено 13 зубів, що свідчать про складну…
Смартфони стають дедалі потужнішими, але навіть у 2025 році проблема браку пам’яті не зникла. Попри…
Нове дослідження, проведене в Університеті Нікосії, доводить: навіть найбільш укріплені будівлі не здатні повністю захистити…
Дізнайтеся, як перевірити свій смартфон на віруси та видалити їх без допомоги спеціалістів. Практичні поради…
Південь України ризикує стати пустелею через зміни клімату. Експерт прогнозує деградацію ґрунтів й висихання екосистеми.