Компанія Google знову підкоригувала свій пошуковий сервіс у Європі, аби відповідати новим законодавчим вимогам. Цього разу зміни викликані ухваленням Закону про цифрові ринки ЄС, який зобов’язує компанії, зокрема Google, адаптувати свої алгоритми.
За минулий рік Google реалізувала понад 20 змін у Google Search. Однією з ключових змін стало запровадження спеціальних форматів, які роблять безкоштовні сайти для порівняння більш помітними та привабливими для користувачів. Однак, разом з цим, деякі зручні функції на сторінках результатів пошуку були усунені, що викликало чимало запитань серед користувачів.
Ці зміни негативно позначилися на досвіді європейських користувачів Google. Наприклад, великі туристичні онлайн-агрегатори та сайти для порівняння отримали вигоду від нових правил, тоді як авіакомпанії, готельні оператори та малі ритейлери зазнали втрат у трафіку.
Щоб зробити вибір між результатами пошуку простішим, Google запровадила блоки однакового формату. Це дозволяє користувачам швидко орієнтуватися в різноманітності інформації та легше знаходити те, що їм потрібно. Також з’явилися нові формати, що показують більше деталей про вміст сайтів, роблячи результати ще більш інформативними.
Вчені вперше за 1700 років реконструювали обличчя Санта-Клауса, ґрунтуючись на черепі святого. Дослідження розкриває нові…
Астрономи виявили п’ять найдавніших галактик, що можуть перевернути уявлення про формування Всесвіту. Відкриття телескопа JWST.
Вчені з'ясували, у якому віці люди найбільш щасливі. Дослідження показали, що пік щастя настає до…
Площа деградованих земель у світі перевищує Антарктиду. Вчені закликають до термінових заходів для збереження природних…
Дослідження показали, що пік стресу у людей припадає на 7:23 ранку, коли вони йдуть на…
Учені пояснили загадку Лох-Неського чудовиська природними явищами, зокрема стоячими хвилями, спостерігати які планують далі.