Компанія Google знову підкоригувала свій пошуковий сервіс у Європі, аби відповідати новим законодавчим вимогам. Цього разу зміни викликані ухваленням Закону про цифрові ринки ЄС, який зобов’язує компанії, зокрема Google, адаптувати свої алгоритми.
За минулий рік Google реалізувала понад 20 змін у Google Search. Однією з ключових змін стало запровадження спеціальних форматів, які роблять безкоштовні сайти для порівняння більш помітними та привабливими для користувачів. Однак, разом з цим, деякі зручні функції на сторінках результатів пошуку були усунені, що викликало чимало запитань серед користувачів.
Ці зміни негативно позначилися на досвіді європейських користувачів Google. Наприклад, великі туристичні онлайн-агрегатори та сайти для порівняння отримали вигоду від нових правил, тоді як авіакомпанії, готельні оператори та малі ритейлери зазнали втрат у трафіку.
Щоб зробити вибір між результатами пошуку простішим, Google запровадила блоки однакового формату. Це дозволяє користувачам швидко орієнтуватися в різноманітності інформації та легше знаходити те, що їм потрібно. Також з’явилися нові формати, що показують більше деталей про вміст сайтів, роблячи результати ще більш інформативними.
Android-смартфони скоро отримають одну з нових функцій iPhone.
У космонавтиці зафіксовано рекордну інтенсивність запусків: п'ять ракет-носіїв було запущено за 12 годин та 32…
Комерційний місячний апарат Blue Ghost зняв перший в історії знімок сонячного затемнення з Місяця.
Вчені розповіли, скільки отрути міститься в людському тілі.
Google офіційно оголосила про припинення підтримки Google Assistant, представленого у 2016 році, на користь нового…
Ці знахідки дозволяють заглянути в морську історію Австралії та відкрити нові таємниці, приховані під водою…