Компанія Google знову підкоригувала свій пошуковий сервіс у Європі, аби відповідати новим законодавчим вимогам. Цього разу зміни викликані ухваленням Закону про цифрові ринки ЄС, який зобов’язує компанії, зокрема Google, адаптувати свої алгоритми.
За минулий рік Google реалізувала понад 20 змін у Google Search. Однією з ключових змін стало запровадження спеціальних форматів, які роблять безкоштовні сайти для порівняння більш помітними та привабливими для користувачів. Однак, разом з цим, деякі зручні функції на сторінках результатів пошуку були усунені, що викликало чимало запитань серед користувачів.
Ці зміни негативно позначилися на досвіді європейських користувачів Google. Наприклад, великі туристичні онлайн-агрегатори та сайти для порівняння отримали вигоду від нових правил, тоді як авіакомпанії, готельні оператори та малі ритейлери зазнали втрат у трафіку.
Щоб зробити вибір між результатами пошуку простішим, Google запровадила блоки однакового формату. Це дозволяє користувачам швидко орієнтуватися в різноманітності інформації та легше знаходити те, що їм потрібно. Також з’явилися нові формати, що показують більше деталей про вміст сайтів, роблячи результати ще більш інформативними.
Telegram, Instagram, TikTok, Facebook і Chrome — найпопулярніші додатки серед українців, але саме вони найбільше…
Багато хто заряджає телефон перед сном і залишає його підключеним до ранку. Чи шкодить це…
12 листопада 2025 року Землю накрила сильна магнітна буря рівня G4. Вчені попереджають про збої…
У Швеції археологи знайшли підземне місто XVI століття — залишки давнього Ня-Льодесе, попередника Гетеборга. Знахідки…
Археологи у Казахстані знайшли унікальний меч сакського воїна віком понад 2 500 років. Зброя чудово…
8 листопада 2025 року очікується магнітна буря рівня G1–G2 через два потужні сонячні викиди. Прогноз…