Антропологи в Китаї знайшли череп, який може належати невідомому роду людей

Науковці здійснили дослідження, що допомогло розгадати загадку фрагментів щелепної кістки, знайдених в Китаї, які мають ознаки як сучасних, так і архаїчних людей.

Антропологи в Китаї виявили фрагменти нижньої щелепи, які, можливо, відносяться до невідомої лінії людства, повідомляє Live science.

Нові дослідження показали, що кістка, яка має близько 300 тисяч років, належала підлітку і має унікальну комбінацію рис архаїчних і сучасних.

Дослідники виявили майже повний череп, який отримав назву HLD 6.

Спочатку, у 2019 і 2021 роках, дослідження вказували, що особа, до якої належала кістка, на момент смерті була підлітком 12-13 років. У неї було сучасне обличчя, але череп вказував на риси найдавнішого Homo sapiens.

Після виявлення нового фрагмента нижньої щелепи у грудні 2020 року, дослідники переглянули і реконструювали кістку для подальшого дослідження.

Їхні результати були представлені в дослідницькій статті, яка була опублікована 31 липня 2023 року в Journal of Human Evolution.

Дослідники здійснили 20 вимірювань нижньої щелепи і порівняли її з 83 рештою, знайденою раніше.

Незважаючи на те, що HLD 6 має риси, схожі на людські, його нижня щелепа має складну комбінацію рис, характерну для різноманітності людських форм під час середнього плейстоцену.

Це може свідчити, що ці давні істоти можуть бути пов’язані з Homo sapiens, неандертальцями, денісовцями або навіть іншим видом.

Висновки даного дослідження свідчать про виняткову комбінацію рис, яка підтримує ідею про третю гілку роду Homo в Китаї, відмінну від sapiens і неандертальців, висловив думку Кріс Стрінгер, вчений в галузі еволюції людини з Музею природної історії в Лондоні.

Для повного розуміння того, як людський вид еволюціонував, змішувався з іншими гілками і розповсюджувався по світу, потрібно провести більше досліджень, зазначив Стрінгер.

Джерело livescience.com